2

سرقت ۱۲۳ میلیارد تومانی از بانک صادرات رباط کریم

  • کد خبر : 48734
  • 04 آگوست 2019 - 15:31
سرقت ۱۲۳ میلیارد تومانی از بانک صادرات رباط کریم

دانستنی آنلاین :ساعتی پیش دو سارق حرفه‌ای در پوشش پلیس اقدام به سرقت از یکی از شعب بانک‌ صادرات در شهرستان رباط کریم کردند و طی این اقدام مجرمانه مبلغ ۱۲۳ میلیارد تومان به سرقت رفته است به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، طبق اخبار واصله از خبرنگاران شهرستان رباط کریم و به نقل از […]

دانستنی آنلاین :ساعتی پیش دو سارق حرفه‌ای در پوشش پلیس اقدام به سرقت از یکی از شعب بانک‌ صادرات در شهرستان رباط کریم کردند و طی این اقدام مجرمانه مبلغ ۱۲۳ میلیارد تومان به سرقت رفته است

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، طبق اخبار واصله از خبرنگاران شهرستان رباط کریم و به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، ساعتی پیش دو نفر با لباس نیروهای پلیس وارد یکی از شعب بانک صادرات در روستای منجیل آباد شدند و اقدام به سرقت ۱۲۳ میلیارد تومان از این بانک کردند.

سرقت مبلغ ۱۲۳ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان

سرهنگ پور سعادت در تشریح این حادثه گفت: این دو سارق در پوشش پلیس به ماشین یکی از کارمندان بانک دستبرد زدند و کلید گاوصندوق این بانک را به دست آوردند. این سارقان در ادامه با مراجعه به بانک در قالب لباس شخصی، خود را نیروهای امنیتی و حراستی جا زدند و به مسئولین بانک اعلام کردند که گاوصندوق بانک باید بررسی شود.

طبق گفته فرمانده انتظامی رباط کریم طی این سرقت مبلغ ۱۲۳ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان از این بانک سرقت شده است که البته حساب این افراد مسدود شده اما تلاش برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

سرهنگ پورسعادت در پاسخ به سوالی در مورد وجود این حجم از پول در گاوصندوق این بانک و چرایی این امر پاسخی ارائه نکرد اما گفت که اطلاعات تکمیلی در دست بررسی و اقدام قرار دارد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=48734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi