2

سردار اشتری: ‌توطئه‌های دشمن در عراق ‌به همت مردم خاموش شد

  • کد خبر : 60819
  • 07 اکتبر 2019 - 14:19
سردار اشتری: ‌توطئه‌های دشمن در عراق ‌به همت مردم خاموش شد

دانستنی آنلاین:فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اربعین حسینی نیروی انتظامی جز مجموعه‌هایی بوده که بیشترین خدمت را به زائرین می‌کند و تلاش شده که زائرین بدون هیچ مشکلی در این مراسم شرکت کنند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار […]

دانستنی آنلاین:فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اربعین حسینی نیروی انتظامی جز مجموعه‌هایی بوده که بیشترین خدمت را به زائرین می‌کند و تلاش شده که زائرین بدون هیچ مشکلی در این مراسم شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار مردم و برای حفظ مال و جان مردم خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه در دهه‌های گذشته پلیس به سمت انقلابی شدن گام برداشته است، ابراز کرد: پلیس در برخورد با ناهنجاری‌ها، جرائم  و مواد مخدر اهتمام کافی داشته و در حال خدمت به مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور پلیس در خدمت به زائران اربعین حسینی تصریح کرد: در اربعین حسینی نیروی انتظامی جز مجموعه‌هایی بوده که بیشترین خدمت را به زائرین می‌کند و تلاش شده که زائرین بدون هیچ مشکلی در این مراسم شرکت کنند.

وی با تأکید بر دشمنی دشمنان با مراسم اربعین حسینی، بر افزایش شرکت‌کنندگان در این مراسم اشاره کرد و گفت: دشمن توطئه‌هایی در عراق انجام داد که به همت مردم خاموش شد.

اشتری خاطرنشان کرد: شعار ما پلیس هوشمند امین مردم است و تلاش می‌کنیم با فناوری اطلاعات و آموزش همکاران و برگرفته از تعالیم اسلام بتوانیم خواسته رهبری مبنی بر پلیس تراز اسلامی را محقق کنیم.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=60819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi