2

سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست؛ از هیچ رسانه‌ای شکایت نداریم

  • کد خبر : 121776
  • 11 ژوئن 2022 - 11:53
سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست؛ از هیچ رسانه‌ای شکایت نداریم

سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه نگاه سازمان با رسانه‌ها در راستای هم‌افزایی در حوزه محیط زیست است، گفت: در این دوره از مدیریت سازمان محیط زیست از هیچ رسانه‌ای شکایت نمی‌شود. به گزارش دانستنی آنلاین، نورالله مرادی در نشست خبری افزود: در دوره جدید مدیریتی سازمان حفاظت محیط زیست شاهد نگاه […]

سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه نگاه سازمان با رسانه‌ها در راستای هم‌افزایی در حوزه محیط زیست است، گفت: در این دوره از مدیریت سازمان محیط زیست از هیچ رسانه‌ای شکایت نمی‌شود.

به گزارش دانستنی آنلاین، نورالله مرادی در نشست خبری افزود: در دوره جدید مدیریتی سازمان حفاظت محیط زیست شاهد نگاه ارزشمند رسانه‌ها در حوزه محیط زیست هستیم، شاید برخی مطالب منتقدانه و برخی منصفانه باشند اما معتقدیم که همه نگاه ها و مطالب در حوزه رسانه‌ها برای ما بسیار راهگشا است.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه کارهایی که رسانه‌ها انجام داده‌اند سبب شده نگاه مردم به محیط زیست تغییر کند، اظهارداشت: در دوره جدید محیط زیست نگاه ما به همه رسانه‌ها نگاه همکارانه برای هم‌افزایی در حوزه محیط زیست است، همه ما در یک مسیر هستیم و معتقدم سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان رسانه پایه است و با توجه به شرایطی که وجود دارد همراهی رسانه ها بسیار ارزشمند است.

مرادی اظهار داشت: ما در محیط زیست از نگاه منتقدانه استقبال می‌کنیم زیرا معتقدیم نگاه انتقادی بستری را به ما نشان می‌دهد که ضعف‌ها در حوزه محیط زیست را پوشش دهیم، بنابراین اعتقادم این است که در این دوره از هیچ رسانه‌ای شکایت نداشته باشیم زیرا به جریان آزاد اطلاعات اعتقاد داریم و امیدواریم که با همراهی رسانه‌ها و نگاه ریاست سازمان محیط زیست در حوزه اطلاع‌رسانی بتوانیم به خوبی این بستر را فراهم کنیم تا محیط زیست حفظ شود و شعارهای دولت مردمی در حوزه محیط زیست تحقق یابد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حفاظت از محیط زیست یک امر بین نسلی است و باید با نگاه پایدارانه از منابع و داشته های خود حفاظت کنیم و آنها را به نسل های بعدی بسپاریم.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=121776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi