2

سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا برای شهروندان

  • کد خبر : 68907
  • 13 مارس 2020 - 20:40
سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا برای شهروندان

دانستنی آنلاین: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا راه اندازی کرده است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، این وزارتخانه از همه شهروندان درخواست کرده تا با با مراجعه به  این سامانه نظام سلامت کشور را همراهی نموده و […]

دانستنی آنلاین: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا راه اندازی کرده است.

سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، این وزارتخانه از همه شهروندان درخواست کرده تا با با مراجعه به  این سامانه نظام سلامت کشور را همراهی نموده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشند.

در معرفی عملکرد این سامانه آمده است: «با ورود به این صفحه و تکمیل پرسش های موجود، چنانچه شما مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شوید، پیگیری مراقبت شما از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی تحت مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.»

افزاد پس از ورود به سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا به نشانی https://salamat.gov.ir/ و تکمیل پرسشنامه مربوطه و ورود شماره تلفن همراه، پیامکی در مورد وضعیت سلامت خود دریافت خواهند کرد.

چنانچه فردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسی شود از طریق ارسال پیامک راهنکایی های لازم به او ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=68907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi