4

ایران ۶ تیر به استقبال ۱۵۰ شهید می رود

  • کد خبر : 40355
  • 22 ژوئن 2019 - 12:20
ایران ۶ تیر به استقبال ۱۵۰ شهید می رود

دانستنی آنلاین: رئیس ستاد اجرایی مراسم تشییع پیکرهای ۱۵۰ شهید دوران دفاع‌مقدس گفت: از این تعداد ۱۱۶ شهید گمنام و ۳۴ شهید شناسایی شده هستند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایسنا سردار محمدرضا یزدی با اشاره به اینکه مراسم وداع با این شهیدان، چهارشنبه پنجم تیر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع […]

دانستنی آنلاین: رئیس ستاد اجرایی مراسم تشییع پیکرهای ۱۵۰ شهید دوران دفاع‌مقدس گفت: از این تعداد ۱۱۶ شهید گمنام و ۳۴ شهید شناسایی شده هستند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایسنا سردار محمدرضا یزدی با اشاره به اینکه مراسم وداع با این شهیدان، چهارشنبه پنجم تیر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود٬ ادامه داد: مراسم تشییع شهدا نیز پنج‌شنبه ۶ تیر از ساعت ۹ با سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج‌الشهدا تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، اردبیل، قزوین، گیلان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان، تهران، خوزستان، بوشهر، سمنان، میزبان شهیدان خواهند بود.

به گفته رئیس ستاد اجرایی مراسم تشییع پیکرهای ۱۵۰ شهید دوران دفاع‌مقدس، در چهار استان فقط شهدای استان شهدای گمنام تشییع خواه شد. در هفت استان نیز شهیدان شناسایی شده متعلق این استان‌ها تشییع خواهند کرد. در ۱۰ استان نیز شهدای گمنام و شناسایی شده مورد استقبال مردم شهید پرور قرار می گیرند. در این بین ۴ شهید متعلق به تهران نیز شناسایی شده‌اند.

سردار یزدی اظهار کرد: در استان‌های سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و تهران شهدای گمنام و شهدای شناسایی تشییع می‌شوند. همچنین در استان‌های خراسان رضوی، فارس، بوشهر، گیلان، قزوین و خوزستان نیز شهدای شناسایی شده تشییع خواهند شد. در استان‌های مرکزی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، اردبیل، هرمزگان و قم نیز شهدای گمنام تشیی ع خواهند شد. در استان‌هایی که شهدای شناسایی شده وجود دارد، ممکن است در یک بخش یا روستا شهدا تشییع شوند؛ البته در مرکز استان نیز اقداماتی انجام خواهد شد.

به گفته وی، پیکرهای شهدایی که هویت‌شان شناسایی شده است، هفته آینده در سراسر کشور جهت تشییع و خاکسپاری به خانواده‌هایشان تحویل داده خواهند شد. برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای استانی نیز بر عهده استان خودشان است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=40355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi