1

زالوهای اقتصادی ارز دولتی را هضم کردند

  • کد خبر : 50895
  • 14 آگوست 2019 - 16:17
زالوهای اقتصادی ارز دولتی را هضم کردند

دانستنی آنلاین: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است در صورتی که ۱۸ میلیارد دلار ارز دولتی پارسال در تولید هزینه می‌شد، کالاهای تولیدی از نظر کیفیت و قیمت تمام شده به راحتی می‌توانستند با دیگر کشورها رقابت کرده و بازارهای جهانی را به دست گیرند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ حمیدرضا حاجی بابایی […]

دانستنی آنلاین: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است در صورتی که ۱۸ میلیارد دلار ارز دولتی پارسال در تولید هزینه می‌شد، کالاهای تولیدی از نظر کیفیت و قیمت تمام شده به راحتی می‌توانستند با دیگر کشورها رقابت کرده و بازارهای جهانی را به دست گیرند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه قیمت تمام شده تولید در کشور بالا است، افزود: برای کاهش قیمت تمام شده تولید باید منابع طبیعی و نفتی در مسیر درست هزینه شود حال آنکه به دلیل هدر رفت این منابع، قیمت تمام شده کالاها زیاد بوده و کالای ایرانی نمی‌تواند با سایر کشورها رقابت کند.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: اگرچه در گذشته کالاهای چینی نیز به دلیل گران بودن تولید، توانایی رقابت با دیگر کشور را نداشتند اما توانستند با استفاده از ماشین‌آلات به روز و تخصیص اعتبارات مناسب بازارهای جهانی را به دست گیرند.

سرنوشت نامعلوم ۱۸ میلیارد دلار ارز دولتی

وی با اشاره به سرنوشت نامعلوم ۱۸ میلیارد دلار ارز دولتی در سال گذشته، اظهار کرد: در صورتی که این ۱۸ میلیارد دلار در تولید هزینه می‌شد، کالاهای تولیدی از نظر کیفیت و قیمت تمام شده به راحتی می‌توانستند با سایر کشورها رقابت کرده و بازارهای جهانی را به دست گیرند.

زالوهای اقتصادی به صورت طایفه و خانواده به جان کشور افتاده و منابع مالی کشور را به راحتی استفاده می‌کنند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه زالوهای اقتصادی ۱۸ میلیارد دلار را هضم کردند به گونه‌ای که در حال حاضر قابل ردیابی نیست، ادامه داد: زالوهای اقتصادی به صورت طایفه و خانواده به جان کشور افتاده و منابع مالی کشور را به راحتی استفاده می‌کنند.

رییس فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر وجود نفوذ در تمام حوزه ها، تصریح کرد: در کشور تفکری مبنی بر اینکه باید اقتصاد را در دست گیریم وجود دارد، این افراد تنها به دنبال در دست گرفتن اقتصاد، ۱۰ هزار مدرسه و دانشگاه هستند و کاری به دولتی که در مسند قدرت است، ندارند، چراکه معتقدند در این شرایط قدرت دردست ما قرار دارد.

ضرورت جلوگیری از ورود نفوذی‌ها به مجلس و دولت

حاجی بابایی بیان کرد: بهترین راهکار برای حذف پدیده نفوذ در کشور، جلوگیری از ورود نفوذی‌ها به مجلس و دولت است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=50895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi