1

رویدادهای بزرگ اقتصادی و صنعتی در قطب صنعتی غرب تهران در روز جهانی کارگر

  • کد خبر : 27260
  • 05 می 2018 - 8:54
رویدادهای بزرگ اقتصادی و صنعتی در قطب صنعتی غرب تهران در روز جهانی کارگر

رویدادهای بزرگ اقتصادی و صنعتی در قطب صنعتی غرب تهران در روز جهانی کارگر

باعنایت به شعار سال 1397 که به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، روز کارگر امسال از اهمیت بسیاری برخورداراست. زیرا امسال باید همه مردم و مسئولین کشور از کالای ایرانی که حاصل زحمات و دسترنج کارگر ایرانی است، حمایت کنند.

بر این اساس در روز بزرگداشت کارگر امسال رویدادهای بزرگ اقتصادی و صنعتی در قطب صنعتی غرب تهران ( جاده مخصوص) رخ  داده است که به برخی از آن ها اشاره می شود.

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و روز کارگر، از نخستین فاز بازار بزرگ ایران (ایران مال) رونمایی شد.

بازار بزرگ و بین‌المللی ایران که یکی از پنج مال برتر جهان محسوب می‌شود، با تکیه بر ظرفیت‌های فناوری، دانشی و تجربی کارشناسان داخلی و استفاده مشاوره‌ای از طراحان و کارشناسان خارجی و با همّت و تلاش مدیران، طراحان، متخصّصان و کارگران ایرانی، در شمال غربی تهران بزرگ و در حاشیه پارک چیتگر، همجوار دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز و در نزدیکی دریاچه خلیج فارس بنا شده است. این مجموعه در زمان ساخت، روزانه برای حدود 20.000 نفر طی 5 سال به‌‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال پایدار نموده است. پس از بهره‌برداری، اشتغال مستقیم بیش از 18000 نفر به صورت مستقیم و حدود 100.000 نفر به طور غیرمستقیم در این بازار بزرگ تأثیر ویژه‌ای در رفع معضل بیکاری خواهد داشت و با کمک در ایجاد زیرساخت مناسب برای ورود سرمایه‌های بیشتر، سرآغازی بر حرکت یک اقتصاد مستحکم و پویا خواهد بود و با جلوگیری از خروج ارز و بازاری رو به رشد، همراه با جذب گردشگران از سراسر جهان نویدبخش آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی خواهد بود.

همچنین بدین مناسبت، پل تقاطع غیرهمسطح «پیامبر اعظم»شهر قدس نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، محمودی نماینده مردم شهرستان های غرب تهران و ناصر بخت فرماندار شهرستان قدس افتتاح شد.

 گروه صنعتی ایران خودرو نیز در پيامي ضمن تبریک و گرامی‌داشت روز کار و کارگر، رشد مادی و ثروت هر کشور را مرهون همت بلند و تلاش کارگران آن دانست، کسانی که ثروت را تولید می‌کنند و رشد اقتصادی را به وجود می‌آورند.

به گزارش ایکوپرس در این پيام آمده است: امیدواریم در سالی که بر پیشانی آن عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نقش بسته‌ است، توجه مسئولانه بیشتری به ارزش‌های کار و کارگر ایرانی شود و از رهگذر آن شاهد رشدی بیش از گذشته در پهن دشت عزیز کشورمان باشیم.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi