4

رونمایی از تمبر طلا ونقره پرتره عزت‌الله انتظامی

  • کد خبر : 122663
  • 19 ژوئن 2022 - 9:00
رونمایی از تمبر طلا ونقره پرتره عزت‌الله انتظامی

در آیین گشایش دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان از تمبر یادبود پرتره طلا و نقره عزت‌الله انتظامی رونمایی شد. به گزارش دانستنی انلاین ، آیین افتتاح دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان همزمان با سالروز تولد عزت‌الله انتظامی (آقای بازیگر سینمای ایران) در گالری انتظامی برگزار شد. در این مراسم همچنین تمبر طلا و نقره و تابلوی پرتره […]

در آیین گشایش دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان از تمبر یادبود پرتره طلا و نقره عزت‌الله انتظامی رونمایی شد.

رونمایی از تمبر طلا ونقره پرتره عزت‌الله انتظامی

به گزارش دانستنی انلاین ، آیین افتتاح دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان همزمان با سالروز تولد عزت‌الله انتظامی (آقای بازیگر سینمای ایران) در گالری انتظامی برگزار شد.

در این مراسم همچنین تمبر طلا و نقره و تابلوی پرتره انتظامی، کاری از موزه تمبرطلا و نقره ایران، رونمایی شد.

سحر انتظامی (مدیر گالری انتظامی و برگزار کننده دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان) دراین خصوص گفت: این دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان است که با محوریت پرتره و چهره استاد انتظامی و همزمان با تولد این هنرمند فقید برگزار می‌شود.

رحیم پرنیا (رئیس موزه تمبر طلا و نقره ایران) نیز از دیگر میهمانان آیین افتتاح دومین نمایشگاه نقش‌واره‌های پیشکسوتان بود که درباره تولید این اثر گفت: توجه به هنرمندان پیشکسوت و تاثیر گذار کشور از برنامه‌های ویژه‌ای است که در موزه تمبر طلا و نقره ایران دنبال می‌شود. ایده تولید پرتره چهره‌های شاخص در قالب تمبر طلا و نقره در حقیقت حرکت کردن در مسیر جدیدی برای خیرخواهی است.

پرنیا ادامه داد: ما از همین ظرفیت هنری سعی داریم به تعالی محیط زیست، ورزش و هنر کمک کنیم. فرهنگسازی در مسیر شاخت بیشتر شخصیت‌ها و چهره‌های تاثیرگذار ایران، اولویت اصلی ماست و پیش از این نیز تمبر طلا و نقره استاد محمدرضا شجریان، استاد علی نصیریان، سردار شهید سلیمانی و امیرکبیر را تولید کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=122663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi