3

روند نابود شدن منابع طبیعی زمین توسط انسان ها+ ویدئو

  • کد خبر : 12382
  • 08 آوریل 2017 - 11:10
روند نابود شدن منابع طبیعی زمین توسط انسان ها+ ویدئو

دو عامل عمده در تخريب منابع طبيعي نقش دارند: طبيعت و انسان. برخي از عوامل طبيعي است که از کنترل بشر خارج است. اما انسان، به نوبه خود به شيوه هاي گوناگون موجب نابود شدن منابع طبیعی می شود.پس درست مصرف کنیم. منابع طبیعی را طبیعی مصرف کنیم تا طبیعی زندگی کنیم

#نابودی_منابع_طبیعی #زمین #انسان #بیشتر_بدانیم #دانستنی

دو عامل عمده در تخريب منابع طبيعي نقش دارند: طبيعت و انسان. آتش سوزي هاي طبيعي، سيل و زلزله، برخي از عوامل طبيعي است که از کنترل بشر خارج است. اما انسان، به نوبه خود به شيوه هاي گوناگون موجب نابود شدن منابع طبیعی می شود.

صنعتي شدن، عبور جاده هاي گوناگون از جنگل ها و مراتع، قطع درختان و آلودگي هوا نيز در تخريب منابع طبيعي مؤثرند. برخي ديگر از عوامل تخريب منابع طبيعي عبارتند از: افزايش غيرعادي جمعيت، بهره نبردن از ديگر انرژي هاي موجود در طبیعت مانند انرژي خورشيدي، نفت و…، عدم بهره برداری صحیح از منابع طبیعی، مديريت اشتباه در عرصه منابع طبيعي و نبود آموزش صحيح.

در این ویدئو ببینید که چگونه انسان ها به مرور از طرق گوناگون و با مصرف بی رویه و مصرف نابجا، منابع ارزشمند و رو به نابودی زمین را از بین می برند. پس درست مصرف کنیم. منابع طبیعی را طبیعی مصرف کنیم تا طبیعی زندگی کنیم و….

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi