2

روش های مؤثر برای تبلیغات در دنیای مجازی

  • کد خبر : 3971
  • 10 می 2016 - 7:48
روش های مؤثر برای تبلیغات در دنیای مجازی

شرکت‌های بزرگ و کوچک و فروشگاه‌هایی که می‌خواهند به کسب‌ و کار خود توسعه دهند، چگونه می‌توانند مخاطبان را به‌سوی خود جذب کنند بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشورهای پیشرفته است.

شرکت‌های بزرگ و کوچک و فروشگاه‌هایی که می‌خواهند به کسب‌ و کار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود را دارند چگونه می‌توانند مخاطبان را به‌سوی خود جذب کنند ؟

بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشورهای پیشرفته است.

اولین قدم که طراحی سایت است، دیگر موضوع جدیدی نیست و همه مدیران در همان شروع فعالیت خود این کار را انجام می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که مخاطبان شما از آدرس وب‌سایت شما خبر ندارند و شما برای باخبرکردن آن‌ها باید برنامه‌ریزی منظمی داشته باشید.

همچنین بسیار مهم است که وب‌سایت شما یک نسخه مخصوص موبایل داشته باشد و چه ‌بهتر که یک برنامه اندروید و IOS آیفون هم داشته باشید تا مشتریان شما در هر زمان و به‌راحتی بتوانند از خدمات شما استفاده کنند .

حال برای باخبر کردن مخاطبان باید برنامه‌های خود را برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی شروع کنید.

سیزده روش جدید برای تبلیغات در دنیای مجازی

۱ –تبلیغات به‌صورت بنرهای پویانمایی در چند وب‌سایت پربازدید که البته هزینه‌های بالایی هم دارد.

۲ –اگر قدرت پرداخت هزینه‌های سنگین را ندارید می‌توانید تبلیغات بنری خود را توسط وب‌سایت های تبلیغات کلیکی انجام دهید تا تبلیغات شما با هزینه موردنظر شما در چندین سایت پربازدید نمایش داده شود ؛ این سیستم تبلیغات در بسیاری از کشورها توسط شرکت گوگل انجام می‌شود.

۳ –تبلیغات متنی در وب‌سایت‌های با رتبه بالا در موتورهای جستجو. البته حتماً توجه داشته باشید که اگر لینک تبلیغات به‌صورت نو فالو باشد تقریباً هیچ تأثیری ندارد و لازم است برای تأثیرگذاری بهتر حداقل یک سال به‌صورت مستمر ادامه پیدا کند که در این صورت در ارتقاء رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم مؤثر است.

۴ –تبلیغات در گوگل قطعاً یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی است که متأسفانه در ایران هم از طرف شرکت گوگل و هم از طرف سیستم فیلترینگ ایران تحریم شده است.

 ۵ –تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از هدفمندترین و مؤثرترین روش‌های آنلاین مارکتینگ است که متأسفانه همانند تبلیغات گوگل در ایران به راحتی قابل استفاده نیست.

۶ –تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با نمایش در شبکه‌های ویدئو آنلاین ، یکی از جدیدترین و بهترین روش‌هایی است که با کمترین هزینه، می‌تواند تأثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

 ۷ –ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بسیار هدفمند که درصورتی‌که برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید، به‌سرعت نتایج مؤثر آن را خواهید دید.

۸ –تبلیغات در برنامه‌های اندروید و IOS آیفون برای شرکت‌هایی که اپلیکیشن موبایل و یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند ، بهترین روش هست.

۹ –رپرتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری با لینک به سایت شما می‌تواند هم ازنظر بندسازی و هم ازنظر سئو برای سایت شما بسیار مفید باشد.

 ۱۰ –درج آگهی رایگان لینک دار در وب‌سایت‌های نیازمندی‌ها برای بهینه‌سازی سایت در نتایج گوگل یکی از روش‌های سنتی و مؤثر تبلیغاتی است.

۱۱ –روش جدیدی برای فروش بهتر محصولات فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد که در اروپا و آمریکا توسط سایت آمازون و در ایران توسط فروشگاه اینترنتی ارائه می‌شود ، که در این روش وب‌سایت آمازون محصولات فروشگاه‌ها را در سایت خود قرار می‌دهد و کاربران با کلیک بروی آن به وب‌سایت اصلی فروشنده لینک می‌شود و خرید از آنجا انجام می‌شود.

 ۱۲ –فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی یکی از جدیدترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که هم‌اکنون در ایران نیز اجرا می‌شود.

۱۳ –نکته آخر این که ایجاد صفحه در شبکه‌های اجتماعی ، انجمن‌ها و وبلاگ‌ها و بروز رسانی روزانه آن نیز ضروری محسوب می‌شود.

منبع:

https://avadis.net

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=3971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi