3

روزانه ۱۰ هزار ماسک توسط شرکت مهرکام پارس تولید می شود

  • کد خبر : 68732
  • 21 اسفند 1398 - 9:01
روزانه ۱۰ هزار ماسک توسط شرکت مهرکام پارس تولید می شود

دانستنی آنلاین: شرکت مهرکام پارس ایران خودرو در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی، اقدام به تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک و توزیع در شبکه بهداشت و درمانی کشور می‌کند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایکوپرس، با دستور فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای منویات مقام معظم […]

دانستنی آنلاین: شرکت مهرکام پارس ایران خودرو در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی، اقدام به تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک و توزیع در شبکه بهداشت و درمانی کشور می‌کند.

مهرکام پارس

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایکوپرس، با دستور فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و همچنین عمل به مسئولیت‌ های اجتماعی در قبال جامعه و ذینفعان خود، به شرکت مهرکام پارس ماموریت داد تا برنامه تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک بهداشتی جهت کمک به شبکه سلامت  کشور برای مبارزه با کرونا را در این شرکت اجرایی کند.

این در شرایطی است که ویروس کرونا بسیاری از شهرهای ایران و کشورهای جهان را درگیر کرده است و دسترسی به وسایل بهداشتی از جمله ماسک و دستکش از نیازهای مبرم مردم و بخش های درمانی به شمار می‌رود.

مهرکام پارس زیر مجموعه ایران خودرو

گفتنی است، مهرکام پارس که در حوزه طراحی و مهندسی قطعات پلیمری خودرو فعالیت می کند از شرکت های زیرمجموعه ایران‌خودرو است.

دانستنی آنلاین

از کلیه سازمان ها، نهادها و شرکت هایی که در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شیوع ویروس کرونا خدماتی را به جامعه و شهروندان می رسانند، دعوت می شود با شرکت در پویش بازتاب اقدامات فردی و سازمانی بر پایه مسئولیت اجتماعی اقدامات خود را جهت انتشار در پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین ارسال نمایند. پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین به عنوان یک رسانه وظیفه خود می داند تا اقدامات ماثر  سازمان ها و نهاد و شرکت های مختلف را بازنشر دهد و به اطلاع عموم برساند تا این اقدامات هم الگویی باشد برای دیگر سازمان ها و هم بازتابی باشد از همبستگی ملی برای گذر از این بحران اجتماعی.

 

«Iran Khodro» Mask Production

Farshad Moghimi-Managing director of Iran Khodro Industrial group-a mission to Mahkam Pars Co. has been a daily production program of 10 thousand health masks to help the country’s health network to combat Corona in the company.
This is where the corona virus has been involved in many Iranian and world countries, and access to health care devices, including masks and gloves, is considered to be the most urgent needs of people and therapeutic wards.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=68732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام بورس سهام مهرکام پارس ریزش داشته و سرمایه گذارها بیچاره شدند لطفا پیگیری کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi