2
در پیام انجمن روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی مطرح شد:

روابط عمومی مدعی العموم جامعه در مقابل سازمان است

  • کد خبر : 141928
  • 15 می 2023 - 9:51
روابط عمومی مدعی العموم جامعه در مقابل سازمان است

دانستنی آنلاین: انجمن روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی ور ارتباطات با انتشار پیامی ضمن تبریک این روز به کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی بر رسالت این حوزه به عنوان مدعی العموم جامعه در مقابل سازمان ها تاکید کرد. به گزارش دانستنی آنلاین در این پیام آمده است: انجمن روابط عمومی […]

دانستنی آنلاین: انجمن روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی ور ارتباطات با انتشار پیامی ضمن تبریک این روز به کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی بر رسالت این حوزه به عنوان مدعی العموم جامعه در مقابل سازمان ها تاکید کرد.

به گزارش دانستنی آنلاین در این پیام آمده است: انجمن روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات 27 اردیبهشت سالروز تاسیس انجمن روابط عمومی ایران و روز روابط عمومی و ارتباطات را به عنوان نخستین نهاد مدنی کشور در حوزه روابط عمومی و ارتباطات به فعالان و کارشناسان صدیق و سخت کوش این حوزه صمیمانه تبریک می گوییم و برای دست اندرکاران در این مسیر بسیار دشورا و حساس علیرغم همه کاستی ها و مشکلات این راه موفقیت روز افزون آرزو می کنیم. سال 1401 وضعیت اقتصاد کشور بسیار تاسف بار بود و جامعه کشورمان با مشکلات زیادی مواجه شد و هرروز به آنها اضافه می شود. آنچه امروز شاهد هستیم امیدوار کننده نیست و اقشار مختلف مردم به خاطر معیشت،اقتصاد مسائل اجتماعی ، فرهنگی بسیار در مضیقه هستند و این موقعیت امید را از مردم گرفته است.

روابط عمومی مدعی العموم جامعه در مقابل سازمان است که مطالبات ذینفعان و مخاطبین را پیگیری و شفاف سازی و اطلاعات عملکرد ان در راس فعالیتها خود قرار می دهد. آیا روابط عمومی های ما در این موقعیت می توانند مرهمی بر زخم مردم بوده و مردم را به آرامش دعوت کنند.

به بهانه این روز بار دیگرعلیرغم تمام محدودیتها اصول روابط عمومی را فراموش نکنیم و متعهد شویم و پیمان بندیم که در حفظ حقوق مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکرده ، خادم مردم بوده و از بهترین شیوه و راهکار برای پاسخگویی به عموم ،خود را مجهز کنیم و با مردم عزیز میهن هم سو باشیم . صداقت و درستی را که اصل روابط عمومی است سر لوحه فعالیتهای خود قرار داده و از هرگونه رفتار خلاف این حرفه خود داری و با مردم عزیزمان صادق باشیم.

از کلیه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و فن آوریهای نوین برای ارتباط و تعامل همه جانبه با مردم بهره گرفته و راستگویی را بر بزرگنمایی و اغراق، تبلیغات کاذب و تشریفات زاید ترجیح داده و در راس فعالیتهای خود قرار دهیم روز روابط عمومی را هر چند برای فعالان این حوزه تمام روزهای سال است، گرامی داشته تا بار دیگر تعهدات خود را یادآوری و به آن پایبند بوده و برای توسعه ارتباطات اجتماعی، انسانی تقویت و غنای این حوزه کوشش کنیم.

این ایام برای کسانی که در این حرفه هستند فعالیت رابسیار مشکل کرده است، سازمانهای کوچک و بزرگ کمتر برای همیشه می توانند انتظار کارکنان و ذینفعان خود را برآورده سازند و مشکلات روز به روز بزرگتر می شود . بحران برای همیشه وجود دارد. اما متخصصین و کارشناسان روابط عمومی در ایام باید حضوری توانمند داشته و سازمان خود را از بحران عبور دهند .

بار دیگر 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات گرامی داشته و به فعالان سخت کوش این حوزه و خبرنگاران در رسانه های جمعی که عامل این ارتباط بوده اند و حرفه ای بس دشوار را بردوش دارند تبریک و تهنیت می گوییم .​ ​انجمن روابط عمومی ایران

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=141928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi