4

روابط‌ عمومی در سازمان چالش‌ها را به فرصت تبدیل می کند

  • کد خبر : 119441
  • 17 می 2022 - 13:30
روابط‌ عمومی در سازمان چالش‌ها را به فرصت تبدیل می کند

رییس انجمن روابط عمومی ایران گفت: بیست و هفتم اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را به خانواده های پر مهر روابط عمومی کشور تبریک عرض می نمایم. به گزارش دانستنی انلاین ، خسرو رفیعی ، رییس انجمن روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: روابط عمومی راهی است برای زندگی در محیط کار و در نهایت […]

رییس انجمن روابط عمومی ایران گفت: بیست و هفتم اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را به خانواده های پر مهر روابط عمومی کشور تبریک عرض می نمایم.

پیام تبریک رییس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز ارتباطات

به گزارش دانستنی انلاین ، خسرو رفیعی ، رییس انجمن روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: روابط عمومی راهی است برای زندگی در محیط کار و در نهایت راهی برای بهتر زندگی کردن.

وی افزود: امروز معیارهای ما در جامعه توجه به ارزشهای نهفته در حوزه های روابط عمومی است و فرهنگ جامعه در این زمینه نیاز به یک دگرگونی اساسی دارد تا با یک روابط عمومی حرفه ایی بتوانیم از آسیب هایی که به سازمانها وارد می شود جلوگیری کرده و چالشها را به فرصت تبدیل کنیم.

رفیعی بیان کرد: امیدوارم با ایجاد تعامل و همفکری میان تمامی عزیزان ، دست اندرکاران و مهربانان روابط عمومی، آینده ای سرشار از موفقیت را شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=119441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi