بر اساس آخرین نتایج اعلام شده در شهریور ماه سال جاری، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در بهار سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 25 امتیاز رشد یافته و صعود کرده است.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در این باره گفت: طبق گزارش اخیر سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساکو که در بهار سال گذشته عدد 711 را نشان میداد در سه ماهه ابتدای سال 96 به 736 رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود باز هم موفق به افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شد.
این در حالی است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال 95 برای هشتمین مرتبه متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.
منبع: شرکت ایساکو
گردآوریشده توسط پایگاه دانستنی آنلاین