3

رشد 73 درصدي فروش قطعات يدکي سايپا در تير ماه سال جاري

  • کد خبر : 15903
  • 31 جولای 2017 - 9:14
رشد 73 درصدي فروش قطعات يدکي سايپا در تير ماه سال جاري

مدیرعامل سایپایدک از رشد 73 درصدي فروش قطعات يدکي سايپا در تير ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. ایشان برنامه‌ريزي منسجم و عملكرد خوب زنجيره تأمين از جمله شركت‌هاي سازه گستر و مگاموتور را عامل رشد ميزان فروش در دوره زماني 4 ماهه سال 96 اعلام کرد.

مدیرعامل سایپایدک از رشد 73 درصدي فروش قطعات يدکي سايپا در تير ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، مهندس عليشاهي اظهار كرد: شرکت سايپايدک در 4 ماه سپري شده از سال 96 به منظور تدارک، تأمين و توزيع قطعات يدکي در سراسر کشور تلاش گسترده‌اي به عمل آورده است. با توجه به اين که يکي از اهداف اصلي شرکت سايپايدک ارائه خدمات پس از فروش با کيفيت، سرعت مطلوب و قيمت منصفانه به خودروهاي سواري گروه خودروسازي سايپا و همچنين تأمين قطعات يدکي و افزايش سهم بازار اين قطعات مي‌باشد، در اين راستا با برنامه‌ريزي منسجم و عملكرد خوب زنجيره تأمين از جمله شركت‌هاي سازه گستر و مگاموتور، شاهد رشد ميزان فروش در دوره زماني 4 ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه سال 95 هستيم.
وي با اشاره به اين كه اين رشد در نتيجه استفاده از طرح‌هاي متنوع فروش و بهبود زنجيره تأمين بوده است، گفت: در 4 ماه گذشته ميزان فروش قطعات يدکي نسبت به مدت مشابه در سال 95 بيش از 37 درصد رشد داشته است.
مديرعامل سايپايدك در بخش ديگري از سخنانش به کاهش زمان متوسط انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمايندگي‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بهبود فرآيندهاي نگهداري و ارسال قطعات، تغيير ساختار بازرگاني و انجام فعاليت‌هاي تخصصي در هر مديريت، تعامل بهتر با تأمين كنندگان و تأمين اعتبار براي خريد قطعات با كيفيت موجب كاهش زمان انتظار مشتري براي دريافت قطعه در نمايندگي‌ها شده است كه بر اين اساس انتظار مي‌رود شاهد افزايش رضايت بيش از پيش مشتريان از خدمات پس از فروش باشيم.
وي با بيان اين که در فصل تابستان و افزايش سفرهاي تابستاني حجم درخواست‌ها براي دريافت قطعات يدکي افزايش خواهد يافت، ابراز اميدواري کرد با تلاش کارکنان فعال در بخش‌هاي مختلف حوزه بازرگاني، اهداف پيش‌بيني شده تا پايان سال 96 محقق شود.

 

منبع: سازمان خدمات پس از فروش سایپا

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi