به گزارش روابط عمومي سايپايدك، مهندس عليشاهي اظهار كرد: شرکت سايپايدک در 4 ماه سپري شده از سال 96 به منظور تدارک، تأمين و توزيع قطعات يدکي در سراسر کشور تلاش گستردهاي به عمل آورده است. با توجه به اين که يکي از اهداف اصلي شرکت سايپايدک ارائه خدمات پس از فروش با کيفيت، سرعت مطلوب و قيمت منصفانه به خودروهاي سواري گروه خودروسازي سايپا و همچنين تأمين قطعات يدکي و افزايش سهم بازار اين قطعات ميباشد، در اين راستا با برنامهريزي منسجم و عملكرد خوب زنجيره تأمين از جمله شركتهاي سازه گستر و مگاموتور، شاهد رشد ميزان فروش در دوره زماني 4 ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه سال 95 هستيم.
وي با اشاره به اين كه اين رشد در نتيجه استفاده از طرحهاي متنوع فروش و بهبود زنجيره تأمين بوده است، گفت: در 4 ماه گذشته ميزان فروش قطعات يدکي نسبت به مدت مشابه در سال 95 بيش از 37 درصد رشد داشته است.
مديرعامل سايپايدك در بخش ديگري از سخنانش به کاهش زمان متوسط انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمايندگيها اشاره کرد و اظهار داشت: بهبود فرآيندهاي نگهداري و ارسال قطعات، تغيير ساختار بازرگاني و انجام فعاليتهاي تخصصي در هر مديريت، تعامل بهتر با تأمين كنندگان و تأمين اعتبار براي خريد قطعات با كيفيت موجب كاهش زمان انتظار مشتري براي دريافت قطعه در نمايندگيها شده است كه بر اين اساس انتظار ميرود شاهد افزايش رضايت بيش از پيش مشتريان از خدمات پس از فروش باشيم.
وي با بيان اين که در فصل تابستان و افزايش سفرهاي تابستاني حجم درخواستها براي دريافت قطعات يدکي افزايش خواهد يافت، ابراز اميدواري کرد با تلاش کارکنان فعال در بخشهاي مختلف حوزه بازرگاني، اهداف پيشبيني شده تا پايان سال 96 محقق شود.
منبع: سازمان خدمات پس از فروش سایپا
گردآوریشده توسط پایگاه دانستنی آنلاین