1

رشد ۴۱ درصدی فروش سفته و برات

  • کد خبر : 41759
  • 01 جولای 2019 - 15:12
رشد ۴۱ درصدی فروش سفته و برات

دانستنی آنلاین: بر اساس آمار بانک مرکزی در دو ماه ابتدای امسال حدود هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سفته و برات در تهران فروخته شده که در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ۴۱ درصد افزایش دارد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، از ایسنا بررسی شاخص‌های اقتصادی در ابتدای سال جاری و طبق […]

دانستنی آنلاین: بر اساس آمار بانک مرکزی در دو ماه ابتدای امسال حدود هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سفته و برات در تهران فروخته شده که در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ۴۱ درصد افزایش دارد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، از ایسنا بررسی شاخص‌های اقتصادی در ابتدای سال جاری و طبق آماری که بانک مرکزی منتشر کرده است، نشان می‌دهد که در دو ماه ابتدای سال جاری حدود هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سفته و برات در تهران فروخته شده که در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ۴۱ درصد افزایش دارد.

این در حالی است در این مدت ۱۰۰۰ برگ سفته و براتبرگشت خورده که ۰.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین مبلغ سفته و برات برگشت خورده به ۲۱ میلیارد تومان می‌رسد که در مقایسه با دو ماه ابتدایی سال گذشته ۳.۷ درصد کاهش دارد.

اما در اردیبهشت‌ماه بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سفته و برات در تهران فروخته شده که نسبت به فروردین‌ماه ۱۹۵.۹ درصد و اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۴۶.۴ درصد افزایش یافته است.

آمار برگشتی‌های اردیبهشت‌ماه از این حکایت دارد که ۷۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی حدود ۱۴ میلیارد تومان برگشت خورده که از نظر تعداد در مقایسه با فروردین‌ماه ۷۶.۹ و اریبهشت ماه سال گذشته ۹۵.۴ درصد رشد دارد. همچنین مبلغ برگشتی‌های سفته و برات در دومین ماه امسال نسبت به فروردین‌ماه ۴.۲ درصد و ماه مشابه سال قبل ۱۱.۵ درصد کاهش داشته است.

تغییرات سفته و برات

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=41759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi