1

راه اندازی کانال اطلاع رسانی شرکت زامیاد در پیام رسان های داخلی

  • کد خبر : 27290
  • 15 اردیبهشت 1397 - 9:20
راه اندازی کانال اطلاع رسانی شرکت زامیاد در پیام رسان های داخلی

مدیر ارتباطات شرکت زامیاد گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و در راستای سیاست های دولت مبنی بر استفاده از پیام رسان های داخلی و به منظور رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌ رسان‌ های غیر ایرانی، به راه‌اندازی کانال رسمی اطلاع‌رسانی شرکت زامیاد در پیام‌رسان‌های داخلی اقدام کرده ایم.

مدیر ارتباطات شرکت زامیاد از راه اندازی کانال اطلاع رسانی این شرکت در پیام رسان های داخلی گپ، ایتا، سروش و آی گپ خبر داد.

به گزارش ارتباطات، رسول علیزاده با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و در راستای سیاست های دولت مبنی بر استفاده از پیام رسان های داخلی و به منظور رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌ رسان‌ های غیر ایرانی، به راه‌اندازی کانال رسمی اطلاع‌رسانی شرکت زامیاد در پیام‌رسان‌های داخلی اقدام کرده ایم. وی با اشاره به مزیت های استفاده از پیام رسان های ایرانی یادآور شد: حفظ و حراست از داده های شخصی کاربران، استفاده از فایل صوتی،ارائه خدمات بانکی، دسترسی به منابع معتبر اخبار و اطلاعات و… برخی از مزایا و ویژگی های پیام رسان های داخلی می باشد. مدیر ارتباطات شرکت زامیاد تصریح کرد: کاربران پیام رسان های داخلی می‌توانند از طریق نشانی‌های ذیل به عضویت کانال ارتباطات شرکت زامیاد به آدرس‌های:سروش sapp.ir/ezamyad،ایتا eitaa.com/ezamyad،گپ gap.im/ezamyadو آی گپ igap.net/ezamyad در آمده و از آخرین اخبار و مطالب مرتبط بهره‌مند شوند. علیزاده، راه اندازی کانال اطلاع رسانی شرکت زامیاد در پیام رسان های داخلی را گسترش مخاطبان در این پیام رسان ها دانست و خاطر نشان کرد: با عضویت و حمایت از پیام رسان های داخلی علاوه بر آسودگی خیال مبنی بر فضایی امن جهت امنیت اطلاعات شخصی می توانیم از متخصصان و اپلیکیشن های داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی حمایت کنیم. مدیر ارتباطات شرکت زامیاد در پایان گفت: در روزهای آتی در خصوص چگونگی قرارداد اطلاعات و اخبار شرکت در پیام رسان های فوق اطلاع رسانی لازم صورت می پذیرد.

منبع: شرکت زامیاد

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi