1

ضرورت راه‌اندازی سامانه «کشف فساد» در شهرداری تهران

  • کد خبر : 100014
  • 06 مهر 1400 - 11:15
ضرورت راه‌اندازی سامانه «کشف فساد» در شهرداری تهران

رئیس کمیته شفافیت شورا ضمن تاکید بر راه اندازی هر چه سریعتر سامانه “کشف فساد” در شهرداری تهران گفت: خبر‌هایی از تخلفات برجسته در بعضی از مناطق و سازمان‌های شهرداری گزارش شده است. برخورد قاطعانه با تخلفات  به گزارش دانستنی انلاین، احمد صادقی در تذکری در جلسه امروز شورا به شهردار تهران گفت: بدین وسیله […]

رئیس کمیته شفافیت شورا ضمن تاکید بر راه اندازی هر چه سریعتر سامانه “کشف فساد” در شهرداری تهران گفت: خبر‌هایی از تخلفات برجسته در بعضی از مناطق و سازمان‌های شهرداری گزارش شده است.

  • برخورد قاطعانه با تخلفات 

به گزارش دانستنی انلاین، احمد صادقی در تذکری در جلسه امروز شورا به شهردار تهران گفت: بدین وسیله لازم می‌بینم که این تذکر را جهت سرعت بخشی به تغییرات و برخورد قاطعانه با تخلفات به مدیریت شهری بدهم و هشدار بدهم که علم به تغییر بعضی مدیران باعث بی تفاوتی به رفتار‌های دقیقه نود آقایان نشود.

  • دفاع از منزلت و آبروی بیش از ۶۰ هزار پرسنل

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین از این تریبون استفاده می‌کنم و به همه شهروندان و همکاران عزیزم در شهرداری تهران و سایر نهاد‌های مستقر در شهر عرض می‌کنم که لازم است حرکتی انقلابی و جهادی جهت مقابله با فساد‌های سازمان یافته از درون سیستم مدیریت شهری آغاز شود و پرسنل خدوم، شریف و زحمتکش شهرداری تهران که با علم، پشتکار و دلسوزی شبانه روز خود را وقف خدمت به شهروندان پایتخت کرده اند باید آتش به اختیار در مقابل این گونه رفتار‌های افراد قلیلی که به هویت شهرداری تهران ضربه می‌زنند بایستند و از منزلت و آبروی بیش از ۶۰ هزار پرسنل این سازمان صد ساله دفاع نمایند.

  • راه اندازی سامانه‌ای تحت عنوان سامانه “کشف فساد”

صادقی تصریح کرد:همچنین لازم است شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به راه اندازی سامانه‌ای تحت عنوان سامانه “کشف فساد”جهت دریافت اخبار و کشف پیام‌های مرتبط با موضوع تخلفات اقدام نمایند و تا زمان راه ندازی این سامانه اعلام می‌دارد که همکاران عزیز شهرداری و مردم شریف می‌توانند موضوعاتی از قبیل ترک فعل، صدور دستورات خلاف قانون، باند بازی، تغییر کاربری، واگذاری املاک به صورت بلند مدت به افراد و مجموعه‌های خاص، موافقت با تغییر و تخریب باغات، دریافت رشوه، استخدام نیرو خلاف بخشنامه‌ها، ارتشا و … را به بنده اطلاع داده، موارد را با تمام قوا و در اسرع وقت از طریق شورای اسلامی شهر و سایرنهاد‌های مربوطه پیگیری و گزارشش را به سمع و نظر شهروندان برسانم. برخورد با فساد می‌بایست از حالت نمایشی خارج شده و سریع السیر اتفاق بیافتد و بی واسطه به اطلاع مسئولین برسد به همین دلیل بنده شماره‌ای را منتشر می‌کنم.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد:همکاران محترم شهرداری و همشهریان عزیز میتوانند پیام‌های خود را از طریق ارسال پیامک یا از طریق شبکه‌های مجازی داخلی و مرسوم به شماره ۰۹۳۹۹۸۰۳۰۰۹ برای بنده ارسال کنند./ صدا و سیما

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=100014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi