1

راهنمای خرید لباس بهاره

  • کد خبر : 12221
  • 14 فروردین 1396 - 9:54
راهنمای خرید لباس بهاره

خرید لباس بهاره، در کنار پول و سلیقه، چیزهای دیگری هم می‌خواهد؛ از جمله اطلاعاتی درباره اصول خرید لباسی متناسب با پوست‌ خودتان و البته از جنس مناسب و… در این مطلب قرار است چنین اطلاعاتی را در اختیارتان قرار ‌دهیم.

#راهنمای_خرید #لباس_بهاره #بیشتر_بدانیم #دانستنی

خرید لباس بهاره، در کنار پول و سلیقه، چیزهای دیگری هم می‌خواهد؛ از جمله اطلاعاتی درباره اصول خرید لباسی متناسب با پوست‌ خودتان و البته از جنس مناسب و… در این مطلب قرار است چنین اطلاعاتی را در اختیارتان قرار ‌دهیم.

راهنمای خرید لباس بهاره

افرادی که پوست‌شان تيره است، معمولاً داراي چشمان و موهاي مشكي يا قهوه‌اي تيره هستند و در اين صورت بهتر است لباسي را انتخاب كنند كه با رنگ‌هاي تـيره مـغايرت داشـتـه بـاشـد. اين مغايرت، چهره را از يكنواختي بيرون آورده و باعث جذابيت بيشتر مي‌شود. رنگ‌هاي مناسب براي اين گروه، عبارتند از: صورتي‌، سفيد، خاكي، آبي ملايم، طوسي روشن و رنگ‌هاي نامناسب نیز عبارتند از: مشكي، قهوه‌اي تيره، فيروزه‌اي، سبز يشمي و قرمز تيره. اگر جزء اين گروه هستيد، از پوشيدن لباس‌هایی با رنگ‌هاي گرم و تيره خودداري كنيد. از آنجايي كه رنگ مشكي و آبي تيره مــعـمولاً به عنوان لبـاس رسمي كار در نظر گرفـتـه شده و نمي‌توان به طور كامل آن را كنار گذاشت لذا سعي كنيد به كارگيري آنها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آنها استفاده نماييد.

اگر پوست‌تان نه تيره است، نه روشن

افرادي كه داراي چنين پوستي هستند، مي‌توانند تقريباً از هر رنگ لباس استفاده كنند. از آنجايي كه هر دو رنگ روشن و تيره مي‌تواند با اين‌گونه رنگ پوست مغايرت داشته باشد بنابراين از هردو رنگ مي‌توان استفاده نمود ولي بهتراست پيراهن را هماهنگ با رنگ چشم انتخاب كرد. رنگ‌هاي مناسب اين گروه شامل بژ، آبي، سورمه‌اي، گندمي، مشكي، صورتي است. رنگ‌هاي نامناسب اين گروه نیز مغز پسته‌اي، بنفش، قهوه‌اي تيره و قرمز است. تنها رنگ‌هايي كه در اين گروه اصلاً نبايد به كاربرد، رنگ‌هاي نزديك به رنگ پوست است. براي مثال اگر رنگ پوست شما زيتوني است، از پوشيدن لباس‌هاي زيتوني يا قهوه‌اي خودداري كنيد.

اگر پوست‌تان روشن است

اين گونه افراد معمولاً موهايي بلوند و روشن داشته و رنگ چشم آنها سبز، آبي، طوسي يا قهوه‌اي روشن است. رنگي مناسب اين گروه است كه با رنگ پوست تضاد داشته باشد. رنگ‌هاي مناسب اين گروه عبارتند از: آبي ملايم، قهوه‌اي، بژ، آبي سير، رنگي غير از سفيد است و رنگ‌هاي نا مناسب اين گروه نیز قرمز، صورتي، نارنجي، زرد، ارغواني است. در اين گروه به طور كلي بايد از رنگ‌هاي خشن و روشن استفاده نمود تا تضاد كافي با رنگ

با یک کت راه راه اسپرت قاعده همیشگی در پوشیدن لباس را بشکنید. این، یک انتخاب بسیار جالب، به خصوص در تابستان است که می‌تواند به شما احساس خوبی بدهد؛ به خصوص هنگامی که این کت را به همراه یک پیراهن سفید رنگ می‌پوشید، به این معنی است که نمی‌خواهید فقط بعد از ساعات اداری آن را بپوشید. برای این که کت اسپرت شما در همه‌زمان‌ها و مکان‌ها قابل استفاده باشد، سعی کنید کتی خاکستری یا سفید کتانی داشته باشید.

پیراهن و شلوار سفید

یک پیراهن سفید به همراه یک شلوار سفید می‌تواند به شما چهره شادابی بدهد و شما را بسیار پیراسته نشان می‌دهد ولی حتماً باید موقع غذاخوردن مواظب سس قرمز و نوشابه باشید که رنگ سفید آسان لک می‌شود و سخت پاک می‌شو. البته شلوار کتان سفید به راحتی تمیز می‌شود. می‌توانید شلوار سفیدتان را به همراه کت سفیدی در شب‌ها بر تن کنید و روزها شلوارتان را با یک رنگ روشن به غیراز سفید هماهنگ کنید.

ژاکت ورزشی یا کت جین

ست کردن یک ژاکت با پیراهن سفید طبق مد است، اگرچه شما ممکن است نتوانید با یک لباس اسپرت به محل کارتان بروید ولی این ست بهترین انتخاب شما برای تعطیلات و مواقع غیررسمی است. شما می‌توانید کت جین دگمه داری را نیز با پیراهن سفیدتان ست کنید.

کت و شلوار کتان غیررسمی

تمامی کت‌های کتان، شانه‌های بزرگ و پهن ندارند. لباس‌های شیک و زیبایی نیز برای میهمانی‌های معمولی طراحی می‌شود. می‌توانید کت شلواری خاکستری روشن- بدون آستر- را به همراه یک تی‌شرت یقه هفت سفید رنگ، برای موقعیت‌های معمولی و غیررسمی‌تر بپوشید. پوشیدن کت و شلوار نیلی رنگ معمولاً چندان جالب به نظر نمی‌رسد اما زمانی که رنگ کت شلوار آبی فوق العاده کم‌رنگ باشد، از پارچه نخی خوب، نرم و سبک تهیه شده باشد و برش آن تنگ و مناسب باشد، می‌تواند به یک مدل عالی بهاری تبدیل بشود. یک پیراهن سفید موجدار و کراوات مشکی برای زیر این کت و شلوار بسیار خوب است

یک کت و شلوار کتان یبا

یک کت شلوار کتان شیک، ظریف و زیبا باید خصوصیات و کیفیت یک مدل فلانل(نوعی پارچه پشمی) خاکستری عالی را داشته باشد: شانه‌هایی با برش بلند، کت تنگ و شلوار که اندکی باریک شونده و مخروطی شکل است. این کت و شلوار را با یک پیراهن سفید، کراوات خاکستری و گیره کراوات نقره‌ای امتحان کنید. می‌توانید با این مجموعه یک کفش اسپرت سفید رنگ بپوشید. کت و شلوارهایی با راه راه‌های باریک رایج و مرسوم، بیشتر برای پوشیدن در ماه‌های فصل بهار است. این کت و شلوار را برای ملاقات کاری یا میهمانی، با رنگ‌های خنثی مانند یک پیراهن و خاکستری روشن جفت کنید.

لینک منبع

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi