6

راهنمای خرید تبلت کودکان

  • کد خبر : 7474
  • 21 آگوست 2016 - 15:28
راهنمای خرید تبلت کودکان

این روزها وسیله های الکترونیکی جذابیت خاصی برای کودکان دارند و آن ها وسیله الکترونیکی مخصوص خودشان را می خواهند. در این نوشته نکات ضروری را که هنگام خرید تبلت برای کودکان لازم است بدانید، تحت عنوان راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان بازگو کنیم.

#راهنمای_خرید_تبلت_کودکان #دانستنی #بیشتر_بدانیم

این روزها شاهد جایگزینی تبلت به عنوان یکی از اسباب بازی های لوکس کودکان هستیم که با گذشت زمان علاقه شدید کودکان به تکنولوژی های لمسی روز به روز بیشتر می شود به همین خاطر تقریباً این روزها این وسیله های الکترونیکی ظریف جذابیت خاصی برای کودکان دارند و روزی فرا می رسد که آن ها وسیله الکترونیکی مخصوص خودشان را می خواهند. در ادامه سعی ما بر این است که نکات ضروری را که هنگام خرید تبلت برای کودکان لازم است بدانید، تحت عنوان راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان بازگو کنیم.

لازم به ذکر است که این نکات مناسب تبلت کودکان 4 تا 7 ساله می باشند.

ماندگاری تبلت

کودک شما هرچقدر هم که منظم، دقیق و با احتیاط باشد، احتمال این که  تبلت از دستش بیفتد، وجود دارد به همین خاطر حتماً تبلتی را برای کودکتان انتخاب کنید که ضربه گیرهای لاستیکی به منظور مراقبت از آسیب های ناشی از سقوط و دسته هایی ضخیم جهت کم کردن احتمال سقوط را دارا باشد.

البته ماندگاری تبلیت در بعضی از تبلت ها به صورت داخلی دارا می باشند، در حالی که بعضی دیگر به قالب محافظتی اضافی نیاز دارند.

 رزولوشن صفحه نمایش تبلت مخصوص کودکان

تبلت هایی که صفحه نمایش 8 اینچی دارند گزینه مناسبی برای بزرگسالان هستند. صفحه نمایش های پنج تا هفت اینچی می توانند برای این رده سنی مناسب تر باشند. همچنین باید به یاد داشت که آن ضربه گیرهای محافظ و قاب های ضخیم اندازه دستگاه را افزایش خواهند داد.

رزولوشن صفحه نمایش تبلت برای برخی از تبلت هایی که مخصوص برای کودکان هستند معمولاً کم می باشد. این را هم بدانید که  اگر برای کودکتان تبلتی با رزولوشن بالا تهیه کنید او بلافاصله متوجه تفاوت کیفیت صفحه نمایش تبلت خود با دیگران می شود هم چنین این مسئله شامل قدرت و توان تبلت هم می شود. کودکانی که از تبلت های با گجت بالا استفاده می کنند، تبلت های ضعیف و کم توان را کند و کم قدرت می دانند.

سیستم عامل تبلت

سعی کنید از تبلت هایی که سیستم عاملشان مخصوص کودکان است، استفاده کنید زیرا این سیستم عامل ها برای کنترل و افزایش ایمنی آن ها ایجاد شده است که شامل برنامه های تأییدشده از طرف کارشناس و هم چنین مرورگرهای مخصوص کودکان می باشد.

علاوه بر این ها برخی تبلت ها دارای برنامه ای در زمینه رزولوشن صفحه نمایش تبلت هستند که به والدین جهت محدود کردن کودکان و کنترل آن ها کمک بیشتری می کنند.

برنامه های سرگرم کننده تبلت

اگر در تبلت یا اسمارت فون خود برنامه ای دارید که مورد علاقه ی کودکتان می باشد به راحتی می توانید آن را در تبلت نصب کنید البته برخی از افراد تولید کننده فروشگاه آنلاین کودکانه ای برای این برنامه ها ایجاد کرده اند که تعداد زیادی از برنامه های مورد پسند کودکان با نظارت متخصصان وجود دارد که البته تمام این ها شامل هزینه می باشد.

در انتخاب برنامه های سرگرم کننده تبلت دقت کنید که از مواردی است که در تربیت فرزندان تأثیر می گذارد.

 با موارد ذکر شده  می توانید اطمینان حاصل کنید که ساعت هایی که کودکتان از تبلت استفاده می کند، ساعت های مفید و سودمندی را سپری خواهد کرد که البته در انتها باید گفت که بازهم تصمیم و انتخاب با خودتان است.

منبع: ای بی پی نوین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=7474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi