1

دلایل ناکارآمدی اکثر جلسات کاری چیست؟ + اینفوگرافیک

  • کد خبر : 11295
  • 21 فوریه 2017 - 10:09
دلایل ناکارآمدی اکثر جلسات کاری چیست؟ + اینفوگرافیک

یکی از کارهای روزمره اکثر مدیران و کارشناسان در نظام اداری دولتی و خصوصی، برگزاری جلسات کاری برای تصمیم‌گیری است. آن‌قدر برگزاری جلسات در برنامه ها شیوع دارد که گاه منجر به کاهش راندمان این جلسات می‌شود.در اینفوگرافیک زیر با آمارهای موجود این جلسات، آشنا خواهید شد.

#دلایل_ناکارآمدی #جلسات_کاری #بیشتر_بدانیم #دانستنی

یکی از کارهای روزمره اکثر مدیران و کارشناسان در نظام اداری دولتی و خصوصی، برگزاری جلسات کاری به منظور هماهنگی و تصمیم‌گیری است. آن‌قدر برگزاری جلسات در برنامه های روزمره شیوع دارد که گاه منجر به کاهش راندمان جلسات و گاه ملال آور شدن این جلسات می‌شود.

این آسیب‌ها آن قدر در جلسات کاری از پایین تا بالاترین سطوح سازمان‌ها زیاد شده است که برخی، جلسات را محلی برای فرار از انجام کارها می‌دانند و جلسات را بی فایده و وقت گیر تلقی می‌کنند در حالی که جلسات باید با هدف تسهیل در امور و انجام فرایندهای سازمانی و حصول تصمیمات راهبردی در سطوح مختلف مدیریتی برگزار شود. در اینفوگرافیک زیر با آمارهای موجود و این که چگونه جلسات متعدد، منجر به کاهش بهره وری سازمانی می‌شود، آشنا خواهید شد.

دلایل ناکارآمدی اکثر جلسات کاری چیست؟

 

دلایل ناکارآمدی اکثر جلسات کاری چیست؟ + اینفوگرافیک

منبع: اینفوگرافیک

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=11295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi