1

دعای روز دوم ماه مبارک رمضان + فابل صوتی

  • کد خبر : 36866
  • 18 اردیبهشت 1398 - 9:12
دعای روز دوم ماه مبارک رمضان + فابل صوتی

در دعای روز دوم ماه مبارک رمضان از خداوند مهربان می خواهیم؛ به حق رحمت واسعه اش در این روز ما را به رضا و خوشنودی اش نزدیک سازد و از خشم و غضب خود دور سازد. ما را بر قرائت قرآن اش موفق گرداند.

امروز ، روز دوم ماه مبارک است. در دعای روز دوم ماه مبارک رمضان می خوانیم: «اَللّـهُمَّ قَرِّبْنى فیهِ اِلى مَرْضاتِکَ، وَ جَنِّبْنى فیهِ مِنْ سَخَطِکَ وَ نَقِماتِکَ، وَ وَفِّقْنى فیهِ لِقِرآئِه ایاتِکَ، بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ»

در دعای روز دوم ماه مبارک رمضان از خداوند مهربان می خواهیم؛ به حق رحمت واسعه اش که مهربان ترین مهربانان است، در این روز ما را به رضا و خوشنودی اش نزدیک سازد و از خشم و غضب خود دور سازد. ما را بر قرائت قرآن اش موفق گرداند.

دعای روز دوم ماه مبارک رمضان

در خصوص رضا و خوشنودی خداوند از بنده اش می توان گفت همان گونه که همه انسان ها یکسان نیستند و تفاوت ها فردی از جهات مختلف در بین آن ها وجود دارد، خداوند نیز از آن ها به اندازه وسع شان طلب می کند( لا یکلف الله نفسا الا وسعها ).

اندیشمندان می گویند رضایت و خوشنودی خداوند نسبی است یعنی همان گونه که گفته شد با توجه به توانایی هرکس متفاوت است. میزان و نسبت رضایت مندی خداوند از بندگان اش به میزان عمل آنان از لحاظ کمیت و کیفیت و اخلاص و معرفت شان بستگی دارد. از سویی می دانیم برخی اعمال از ویژگی های برتر و ممتازی برخوردارند، به گونه ای که می توان آن ها را به عنوان اصول و زیر کارهای جلب رضایت و خشنودی خداوند دانست. باید به قرآن که زبان خداوند است، مراجعه نمود و از زبان او کشف کرد که انجام چه کارهایی موجب جلب رضایت حضرتش می گردد.

فابل صوتی دعای روز دوم ماه مبارک رمضان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=36866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi