2
واکنش هنرمندان به ادعای وزیر ارشاد؛

دروغ تحویل مردم ندهید!

  • کد خبر : 142482
  • 25 می 2023 - 0:22
دروغ تحویل مردم ندهید!

دانستنی آنلاین: پس از انتشار خبر ممنوع الکاری تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، وزیر ارشاد  آن را شایعه سازی رسانه ای نامید! به گزارش دانستنی آنلاین، پس از انتشار یادداشتی از علی بحرینی، روزنامه نگار مبنی بر ممنوع الکار شدن رضا صادقی، خواننده محبوب پاپ، و تائید آن […]

دانستنی آنلاین: پس از انتشار خبر ممنوع الکاری تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، وزیر ارشاد  آن را شایعه سازی رسانه ای نامید!

به گزارش دانستنی آنلاین، پس از انتشار یادداشتی از علی بحرینی، روزنامه نگار مبنی بر ممنوع الکار شدن رضا صادقی، خواننده محبوب پاپ، و تائید آن از سوی این خواننده، تعدادی دیگر از هنرمندان عرصه موسیقی از جمله امیر مقاره خواننده گروه ماکان، نیز از ممنوع الکار شدن خود و ممانعت از برگزاری کنسرت هایش خبر داد.

روز چهار شنبه محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با رد خبر ممنوع الکار شدن هنرمندان اظهار کرد: «این را باید شبکه رسانه ای ما بررسی کند که چطور امکان دارد تصمیمی گرفته نشده اما رسانه ای می شود. اینها مقررات خاصی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و ترتیبات روشنی برای بررسی وجود دارد و اگر مشکلی باشد به افراد اعلام می شود».

اما ساعاتی پس از ادعای وزیر، رضا صادقی در پاسخ به اسماعیلی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت : «تمام فعالیت‌های من را از ۲۰ اردیبهشت متوقف کردید»!

واکنش رضا صادقی به ادعای وزیر ارشاد

امیر مقاره، خواننده گروه ماکان نیز درباره ادعاهای وزیر ارشاد واکنشی تندی نشان داد و نوشت: «دروغ تحویل مردم ندید»!

امیر مقاره خواننده ماکان بند

امید حاجیلی دیگر خواننده پاپ هم سکوت خود را شکست و در پاسخ به وزیر ارشاد نوشت: «مدتهاست ممنوع الکارم»!

امید

لازم به ذکر است در ماه های اخیر بخش قابل توجهی از جامعه هنر با محدودیت های مختلفی مواجه و حتی از فعالیت های هنری آنان ممانعت به عمل آمده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi