2

دبیر علمی سمینار هوش مصنوعی انتخاب شد

  • کد خبر : 32551
  • 10 اکتبر 2018 - 11:15
دبیر علمی سمینار هوش مصنوعی انتخاب شد

شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، علی حکیم‌جوادی مدیرعامل شرکت بهسازان ملت را به عنوان دبیر علمی سمینار هوش مصنوعی برگزید.

دبیر علمی سمینار هوش مصنوعی انتخاب شد شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، علی حکیم‌جوادی را به عنوان دبیر علمی سمینار هوش مصنوعی انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین  به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، وی از جمله فعالان و مدیران شناخته شده و باسابقه فناوری اطلاعات در کشور است. با توجه به سوابق حکیم‌جوادی در این صنعت، وی توسط شورای سیاستگذاری نمایشگاه، به عنوان دبیر علمی سمینار هوش مصنوعی انتخاب شد .

بانکداری دیجیتال و هوشمندسازی بانک‌ها در دنیای امروز بدون بهره‌گیری از هوش مصنوعی مقدور نیست. این مفهوم، به عنوان یکی از ترندهای موثر فناوری در کانون توجه صنایع مالی و بانکی جهان قرار گرفته است.

موضوع هوش مصنوعی در ایران هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد. برای بهره‌گیری از این روند رو به رشد در صنعت بانکداری و پرداخت، بخش خصوصی باید توانایی ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی را داشته باشد. همچنین آماده‌سازی اذهان مدیران بانک‌ها برای استفاده از این خدمات جدید نیز ضروری است.

بررسی ابعاد، اجزا و اضلاع این موضوعات با حضور صاحب‌نظران داخلی و خارجی، هدف اصلی سمینار هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

محورهای این سمنیار عبارتند از جایگاه هوش مصنوعی، به عنوان یک روند نوظهور فناوری در صنعت بانکداری و پرداخت دنیا، بررسی تطبیقی میزان بهره‌گیری سیستم بانکی و مالی دنیا و ایران از این تکنولوژی، واکاوی هزینه‌ها، فواید و آثار بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و نقد عملکرد شرکت‌های ارائه‌کننده راه‌حل‌ها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی.

این سمینار روز پنجشنبه بیست و چهارم آبان ماه در حاشیه ITE 2018 برگزار می‌شود. مرکز فابا موعد برگزاری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران را ۲۲ تا ۲۴ آبان سال جاری و محل آن را بوستان گفت‌وگو، تعیین کرده است.

منبع: فابا نیوز

این مطالب را هم بخوانید:
ایران رتبه ۱۶ هوش مصنوعی را در دنیا دارد
هوش مصنوعی و آینده ما

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi