2

دانشگاه ها تعطیل شد / تکلیف مدارس جمعه مشخص می شود

  • کد خبر : 67929
  • 27 فوریه 2020 - 8:30
دانشگاه ها تعطیل شد / تکلیف مدارس جمعه مشخص می شود

دانستنی آنلاین: طبق اعلام وزیر بهداشت بخاطر شیوع بیماری کرونا در کشور، برای یک هفته دیگر دانشگاه ها تعطیل شد و برای تعطیلی مدارس در مناطق آلوده جمعه تصمیم گیری خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر بهداشت گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور دانشگاه ها […]

دانستنی آنلاین: طبق اعلام وزیر بهداشت بخاطر شیوع بیماری کرونا در کشور، برای یک هفته دیگر دانشگاه ها تعطیل شد و برای تعطیلی مدارس در مناطق آلوده جمعه تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر بهداشت گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور دانشگاه ها یک هفته دیگر هم تعطیل شد.

سعید نمکی افزود: ما با وزرای محترم و نمایندگانی از نیروهای مسلح و ستاد فرمان اجرایی امام جلساتی داشتیم و وظایف به دستگاه‌ها ابلاغ شد و ستاد استانی مبارزه با کرونا راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به جای قرنطینه شهرها محدودیت برای عبور و مرور افراد مشکوک و مبتلا اعمال خواهیم کرد و در ورودی شهرها اکیپ‌های مستقر با بررسی تب بیماران را شناسایی کنیم.

وزیر بهداشت گفت: مردم در تعطیلات سفر نکنند اگر فرد مشکوک را در مبادی ورودی شهرها مشکوک شناسایی کنیم فرد مشکوک ۱۴ روز قرنطینه خواهد شد.

وی افزود: برای تعطیلی مدارس در مناطق آلوده جمعه تصمیم گیری خواهد شد و لیست مناطق آلوده جمعه شب اعلام خواهد شد.

نمکی توضیح داد: دانشجویان چون به شهرهای خود بازگشتند و شناسایی افراد مبتلا آلوده دشوار است به همین دلیل دانشگاه‌ها یک هفته دیگر تعطیل خواهد شد البته این مسئله باید به امضای رئیس جمهور برسد. اساتید باید به دانشگاه ها بیایند و دروس مجازی ارائه شود و درس دانشگاه تعطیل نمی شود تا شبهه الودگی در دانشجویان را نداشته باشیم و در مدارس نیز در روزهای تعطیل همین رویه به کمک صدا و سیما و فصای مجازی اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=67929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi