8

داخلی سازی محصولات فولکس واگن با مذاکره ماموت خودرو و غول آلمانی

  • کد خبر : 21924
  • 09 ژانویه 2018 - 14:14
داخلی سازی محصولات فولکس واگن با مذاکره ماموت خودرو و غول آلمانی

داخلی سازی محصولات فولکس واگن با مذاکره ماموت خودرو و غول آلمانی

فاصله میان تهران و کرج همیشه یادآور صنایع بزرگ ایران است. با این وجود در میان آنها برخی ویژگی های بارزتری را در این حوزه نمایان ساخته اند. هولدینگ ماموت از دسته شرکت هایی است که با استراتژی های خاص خود توانسته گام های بزرگی در مسیر موفقیت بردارد. از حدود سال 70 که ایجاد شهرک صنعتی ماموت کلید خورد تا هم اکنون که در حدود 5/2 میلیون مترمربع مجتمع صنعتی را شامل می شود، قدم به قدم جایگاه این برند در کشور، منطقه و جهان ارتقا یافت.

شرکت ماموت خودرو از زیرمجموعه های این هلدینگ است که نمایندگی فولکس واگن آلمان را دارد. این شرکت پس از حدود 17 سال موفق شد مجددا محصولات این شرکت را به طور رسمی در کشور عرضه کند. دو خودروی تیگوان و پاسات که در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شدند از این هفته فروششان آغاز شد.

یکی از مدیران فروش ماموت خودرو با اعلام این خبر گفت:  تیگوان 2018 شاسی بلند در بازه قیمتی 289 میلیون تومان و سدان پاسات با قیمت 275 میلیون تومان برای عموم عرضه شده است.

محسن فرهنگی با بیان اینکه این دو خودرو جدیدترین نمونه بوده و هنوز در کشور آلمان عرضه نشده اند، توضیح داد: هر دو خودرو برای شرایط کشور ما که در زمره کشورهای گرم است طراحی و تولید شده اند تا مشتریان ایرانی هیچ گونه مشکلی از این بابت نداشته باشند. به همین منظور تمامی اجزای آن؛ مانند تایر، موتور، بدنه و سایر قسمت ها برای آب و هوای ایران سازگار است.

وی درخصوص تولید داخلی شدن محصولات فولکس واگن اظهار داشت: فرآیند تولید پیچیده است و نیاز به زیرساخت دارد. در همین راستا از دو سال قبل مقدمات برای تولید داخل در حال فراهم سازی است.

فرهنگی افزود: از آنجا که خودروهایی که وارد می کنیم نمی توانند وارد پروسه داخلی سازی شوند، چهار مدل خودرو برای تولید داخل در نظر گرفته شده اند که احتمالا از سال آینده به چرخه تولید وارد می شوند. وی تصریح کرد: مدل های تولید داخل همگی در بازه قیمت زیر 200 میلیون در نظر گرفته شده اند تا قشر بیشتری از هموطنان را پوشش دهند.

فرهنگی با تاکید بر این موضوع که تمام مشخصات خودروهای تولیدی مطابق با شرایط ایران است، بیان داشت: سالن های تولید آماده شده اند اما تا زمانی که تولید شروع نشود مدل های داخلی سازی معرفی نمی شوند.

ن . بهشتیان

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=21924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi