1

راهنمای خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار

  • کد خبر : 34902
  • 10 فوریه 2019 - 11:15
راهنمای خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار

خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار وسایر اقلام این طرح از فروشگاه های تعیین شده در تهران و برخی شهرها، مردم را از ایستادن در صف های طولانی و اتلاف وقت آسوده می کند.

خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار وسایر اقلام این طرح از فروشگاه های تعیین شده در تهران و برخی شهرها، مردم را از ایستادن در صف های طولانی و اتلاف وقت آسوده می کند.

این روزها اگر به فروشگاه های زنجیره ای شهر و میادین عرضه میوه و تره بار تهران مراجعه کنید با صف های طولانی مردم که برای تهیه مایحتاج خود بخصوص گوشت قرمز و مرغ ایستاده اند، مواجه می شوید. دلیل تشکیل این صف های طولانی، گرانی قیمت این اقلام در بازار آزاد است که اکثر مردم قادر به تهیه آن ها نیستند.

تحمل مشکلات ناشی از ایستادن در صف های طولانی از قبیل خستگی، اتلاف وقت، ایجاد درگیری های لفظی و فیزیکی و … اصلی ترین دلیلی است که بسیاری از مردم بی خیال تهیه گوشت های تنظیم بازار نصف قیمت می شوند و این مواد غذایی را از سفره غذایی خود حذف می کنند. برای همین شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران بالاخره چاره ای برای آن اندیشیده و قرار است به زودی شاهد حذف این صف ها با طرح خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار باشیم.

فروشگاه «به روزرسان» در این مورد پیش قدم شده است و آنطور که رضا سالمی، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفته، قرار است فروشگاه های اینترنتی «یخچال» و «مسترقصاب» هم به این طرح بپیوندند تا با یک تقسیم کار گروهی گوشت تنظیم بازار را به صورت اینترنتی بفروشند. این طرح هنوز شروع نشده، کلی سوال بی جواب با خودش دارد. فعلا با این سؤالات و ابهامات کاری نداریم و نحوه ثبت نام و خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار را مرور می کنیم.

آنچه درباره نحوه خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار می دانیم

در طرح جدید خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار ، به هر خانواده بر اساس کد پستی یک سهمیه اختصاص پیدا می کند. در حال حاضر تنها گوشت قرمز منجمد وارداتی در این سامانه های اینترنتی عرضه می شود، اما قرار است به زودی توزیع مرغ و گوشت گرم وارداتی نیز به آن ها اضافه شود.

قیمت خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار برای هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد گوساله برزیلی ۲۸هزار و ۵۰۰ تومان، مرغ کامل منجمد تنظیم بازار به قیمت هشت هزار و ۹۰۰ تومان و شانه ۳۰عددی تخم مرغ تنظیم بازار ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است. مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران برای خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار ، آدرس https://www.beroozresaan.com را برای فروشگاه به روزرسان اعلام کرده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi