5
ثبت نام لاماری ایما آغاز شد؛

حواله خودروی «لاماری ایما»؛ ۲.۵ برابر قیمت پراید!

  • کد خبر : 142245
  • 21 می 2023 - 16:39
حواله خودروی «لاماری ایما»؛ ۲.۵ برابر قیمت پراید!

دانستنی آنلاین: بر اساس اعلان شرکت آرین پارس موتور طرح فروش «لاماری ایما» از امروز آغاز شد. اما سوال این است که حواله این خودرو در بازار آزاد با نرخی خرید و فروش می‌شود؟ به گزارش دانستنی آنلاین، شرکت آرین پارس موتور در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه نیز حضور یافت و […]

دانستنی آنلاین: بر اساس اعلان شرکت آرین پارس موتور طرح فروش «لاماری ایما» از امروز آغاز شد. اما سوال این است که حواله این خودرو در بازار آزاد با نرخی خرید و فروش می‌شود؟

به گزارش دانستنی آنلاین، شرکت آرین پارس موتور در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه نیز حضور یافت و لاماری ایما را با قیمت مصوب یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان عرضه می‌کند.

خودروی لاماری به عنوان یکی از پرطرفدارهای بازار آزاد این روزها معرفی می‌شود. قیمت لاماری ایما در بازار آزاد حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. به عبارتی دیگر، تفاوت قیمت بازار و کارخانه لاماری به ۶۴۴ میلیون تومان رسیده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت، متقاضیان خرید لاماری می‌توانند از امروز ۳۱ اردیبهشت ماه برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت پنج روز فرصت دارند و می‌توانند تا تاریخ چهارم خرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

برای ثبت نام لاماری آرین موتور، باید به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir مراجعه کرد.موعد تحویل لاماری آرین موتور ۹۰ روز کاری است و متقاضی باید کل مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کند.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi