2

حضور پر افتخار ترين آهنگساز ايرانى در گلوبال موزيك اوارد

  • کد خبر : 77983
  • 06 ژانویه 2021 - 10:50
حضور پر افتخار ترين آهنگساز ايرانى در گلوبال موزيك اوارد

دانستنی آنلاین: مهرزاد خواجه اميرى آهنگساز سبك نيوايج، پر افتخار ترين آهنگساز ايرانى اين سبك در جشنواره گلوبال موزيك اوراد است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، مهرزاد خواجه اميرى آهنگساز سبك نيوايج، پر افتخار ترين آهنگساز ايرانى اين سبك در جشنواره گلوبال موزيك اوراد است كه تا به حال موفق به كسب چندين مدال […]

دانستنی آنلاین: مهرزاد خواجه اميرى آهنگساز سبك نيوايج، پر افتخار ترين آهنگساز ايرانى اين سبك در جشنواره گلوبال موزيك اوراد است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، مهرزاد خواجه اميرى آهنگساز سبك نيوايج، پر افتخار ترين آهنگساز ايرانى اين سبك در جشنواره گلوبال موزيك اوراد است كه تا به حال موفق به كسب چندين مدال از اين جشنواره جهانى شده است.

هر ساله هزاران هنرمند از تمامى كشورهاى جهان در اين جشنواره، براى كسب مقام، به رقابت مى پردازند كه مهرزاد خواجه اميرى پس از كسب مدال و درخشش در سال ٢٠١٧ و ٢٠١٩ براى آهنگسازى قطعات “قصه گوى شب” و “آتاناسيا”، امسال براى سومين بار براى قطعه”تئوس” موفق به دريافت مدال جهانى از آن شده است.

لازم به ذكر است اين هنرمند در جشنواره موسيقى هالييود نيز براى ساخت قطعه “كوميتيس” به عنوان كانديداى بهترين آهنگساز سبك نيوايج جهان انتخاب گرديده است.

مدیر مسئول و کارکنان گروه رسانه ای دانستنی موفقیت این جوان ایرانی در عرصه بین المللی را به خانواده هنر و موسیقی ایران تبریک عرض می نماید و برای تمام جوانان و هنرمندان ایرانی که نام ایران و ارزشهای هنری ایران عزیزمان را در جهان حفظ می نمایند، آرزوی موفقیت دارد.

این شایستگی در سایه آموزش های پدر ارجمندشان جناب اقای مسعود خواجه امیری به معرض ظهور درامده و از ایشان نیز برای حمایت ها و تلاش هایشان تشکر و قدردانی می نماییم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=77983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi