0

جلسه هم ­اندیشی اهالی مطبوعات با محسن هاشمی

  • کد خبر : 13522
  • 10 می 2017 - 12:57
جلسه هم ­اندیشی اهالی مطبوعات با محسن هاشمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین عصر امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت ­ماه سال جاری محسن هاشمی از نامزدهای اصلاح ­طلب شورای شهر تهران برای نخستین بار از تعاونی مطبوعات کشور بازدید خواهد کرد. در این جلسه که به دعوت مدیران مسئول مطبوعات و جراید کشور انجام خواهد شد، محسن هاشمی ضمن تشریح سیاست­ های […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین عصر امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت ­ماه سال جاری محسن هاشمی از نامزدهای اصلاح ­طلب شورای شهر تهران برای نخستین بار از تعاونی مطبوعات کشور بازدید خواهد کرد.

در این جلسه که به دعوت مدیران مسئول مطبوعات و جراید کشور انجام خواهد شد، محسن هاشمی ضمن تشریح سیاست­ های انتخاباتی، اهم برنامه­ های آینده خود را در شورای شهر تهران اعلام خواهد کرد.

گفتنی است این چهره اصلاح ­طلب در این جلسه که به هم اندیشی با اهالی و صاحبان رسانه اختصاص دارد، موانع پیش رو و مشکلات این صنف را بررسی خواهد کرد. شایان ذکر است در لیست نامزدهای اصلاح ­طلب شورای شهر تهران به غیر از محسن هاشمی نام اشخاصی چون احمد مسجد جامعی، سید محمود میر لوحی، محمد جواد حق شناس، معروف صمدی، الهام فخاری، شهربانو امانی و جمعی دیگر از فعالان سیاسی و مدیریت شهری دیده می­ شود.

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=13522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi