1

حضور دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد ۲۶ در نمایشگاه جشنواره ملی رویش

  • کد خبر : 35334
  • 05 مارس 2019 - 10:45
حضور دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد ۲۶ در نمایشگاه جشنواره ملی رویش

حضور فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۲۶ در نمایشگاه جشنواره ملی رویش امسال چشمگیر است. این جشنواره از ۱۲ الی ۱۴ اسفند ماه سال جاری در مجتمع بزرگ ایران مال برگزار می شود.

حضور دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد ۲۶ در نمایشگاه جشنواره ملی رویش امسال چشمگیر بود. این جشنواره از ۱۲ الی ۱۴ اسفند ماه سال جاری در مجتمع بزرگ ایران مال برگزار شد.

حضور دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد ۲۶ در نمایشگاه جشنواره ملی رویش

به گزارش جمشیدی خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین،جشنواره ملی رویش امسال از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ اسفند ماه در در مجتمع بزرگ ایران مال برگزار شد. دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۲۶ با ایجاد غرفه فرهنگی و با ارائه آثار اساتید و دانشجویان دانشگاه در رشته های مختلف خطاطی، چاپ دستی، طراحی زنده، گریم، ساخت ماکت و رلوه حضور فعالانه ای در نمایشگاه این جشنواره داشت.

این واحد آموزشی به عنوان واحد فعال در رشته های  یاد شده، بخشی از دستاوردها و فعالیت های علمی و اجرایی خود را در معرض دید متخصصان، کارشناسان، محققان و بازدید کنندگان قرار داد.

اقای عینی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۲۶ ضمن بازدید از غرفه های مختلف، در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به اهمیت گسترش علم و اجرایی نمودن دانش های کسب شده در بازار کسب و کار و فعالیت های علمی و فرهنگی، به نقش دانشگاه علمی کاریردی در توسعه علم و اشتغال در کشور تأکید نمود.

ایشان به برنامه های واحد ۲۶ تهران درمسیر اهداف و سیاستگذاری داتشگاه های کشور به ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره و دستاوردهای دانشجویان و اساتید این دانشگاه را معرفی کرد.

دراین نمایشگاه بازدیدکنندگان از نتایج فعالیت ها و دستاوردهای ارائه شده بازدید نمودند که مورد توجه و استقبال آنان قرار گرفت.

جشنواره ملی رویش

لازم به توضیح است که جشنواره ملی رویش به عنوان یکی از گام های مهم برای تقویت و اعتلای کانون ها و عرصه تجلی توانمندی ها و دستاوردهای این مجموعه های دانشجویی، با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار می شود.

مشارکت و حضور گسترده دانشجویان در فعالیت های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه ها یکی از شاخص های مهم توسعه زیر بنایی فرهنگی در نظام آموزش عالی کشور است. کانون های فرهنگی دانشجویان بدون تردید یکی از مهم ترین مجموعه های موفق دانشجویی در دستیابی به اهداف و راهبردهای تعیین شده به شمار می آیند.

امسال نیز همزمان با بیستمین سال تاسیس کانون های فرهنگی دانشجویان، هفتمین جشنواره ملی رویش و جشنواره های رویش دانشگاهی با مشارکت حداکثری دانشگاه های دولتی، ستادی و غیرانتفاعی برگزار می شود. این جشنواره در دو سطح ملی و دانشگاهی برنامه ریزی شده که در رویکرد جدید، بخش غیر رقابتی و حمایت های معنوی آن در راستای افزایش مسئولیت اجتماعی و توسعه کارآفرینی فرهنگی و اجتماعی دانشجویان تقویت شده است.

اهداف و رویکردهای جشنواره ملی رویش

رویکرد جشنواره تقویت کارآفرینی اجتماعی، افزایش شور و نشاط دانشجویی، تقویت ابعاد کیفی کانون ها و زمینه سازی برای بروز و ظهور خلاقیت های دانشجویی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری، مهارتی است. این رویکرد حکایت از ایجاد یک فضای تعاملی جدید برمبنای جذب حداکثری دانشجویان در مجموعه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشجویان دارد.

راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره رویش، افزودن بخش رقابتی آثار فردی و گروهی، توسعه محورهای بخش غیر رقابتی و کاستن از بخش‌های رقابتی، فراهم آوردن امکان حضور فعال دانشگاه های ستادی و دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی و گسترش موضوعات از تفاوت های این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبل می باشد.

گزارش تصویری نمایشگاه جشنواره رویش

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=35334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi