2

جشنواره تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی برگزار می شود

  • کد خبر : 34597
  • 07 بهمن 1397 - 9:26
جشنواره تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی برگزار می شود

جشنواره تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی از ۵ الی ۳۰ بهمن ماه در شهر تهران با موضوعات مختلف به صورت رایگان برای عموم مردم بخصوص نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

جشنواره تهرانگردی فجر با شعار نشاط و امید شهروندی از ۵ الی ۳۰ بهمن ماه در شهر تهران در محورهای مختلفبه صورت رایگان برگزار می شود.

شهرام علی محمدی معاون گردشگری استان تهران با اظهار این که ارتقای نشاط اجتماعی و جلب مشارکت شهروندی در تحقق  گردشگری پایدار شهری از مهم ترین اهداف جشنواره تهرانگردی فجر است افزود : از شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان برای شرکت در این تورها دعوت می کنیم.

علی محمدی افزود : جشنواره تهرانگردی فجر در محور های : تهرانگردی ادبی ، هنر گردی ، موزه گردی ، طبیعت گردی، گردشگری انقلاب و بافت گردی تهران قدیم برگزار می شود که شهروندان می توانند عنوان مورد علاقه خود را به شماره ۵۰۰۰۲۰۳۰۰۰۱۰۰ ارسال کنند.

معاون گردشگری استان تهران گفت : معرفی مقاصد کمتر شناخته شده در جشنواره تهرانگردی فجر از الویت های تورهای تهرانگردی است و شرکت کنندگان در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری در برنامه ها و مسابقات مفرح و نشاط آور شرکت خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور  در تورهای تهرانگردی فجر برای علاقه مندان رایگان است  و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از محورهای گردشگری فجر می توااند به سایت www.tehran.ichto.ir مراجعه کنند .

منبع: سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi