1

جزییات افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر

  • کد خبر : 123729
  • 26 ژوئن 2022 - 10:48
جزییات افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر

افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر تنها با تایید نهادهای متولی پس از اتمام اجرای همه انشعابات و خدمات روبنایی انجام می‌شود. به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس نامه ارسال شده از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به شرکت‌های تابعه این وزارتخانه، افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از تیر امسال صرفا برای […]

افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر تنها با تایید نهادهای متولی پس از اتمام اجرای همه انشعابات و خدمات روبنایی انجام می‌شود.

به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس نامه ارسال شده از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به شرکت‌های تابعه این وزارتخانه، افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از تیر امسال صرفا برای پروژه‌های تکمیل شده‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد که دارای انشعاب و کنتورهای آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب به همراه محوطه‌سازی و آماده‌سازی کامل راه آسفالته و پیاده رو قابل دسترس به واحدها باشند.

جزییات افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر

در این نامه تاکید شده است که شعب بانک مسکن از ارسال پیامک به عموم متقاضیان مسکن مهر خودداری کرده و تنها با تایید نهادهای متولی مسکن مهر از جمله ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به اطلاع رسانی اقدام کند.

/فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=123729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi