2

جریمه 700میلیون تومانی یک شرکت نگهداری ماینردر زنجان

  • کد خبر : 139088
  • 14 فوریه 2023 - 14:53
جریمه 700میلیون تومانی یک شرکت نگهداری ماینردر زنجان

 دانستنی آنلاین: یک شرکت با کاربری تولید ماشین‌آلات کشاورزی  به جرم نگهداری ماینر 7میلیارد ریال جریمه شد. به گزارش دانستنی آنلاین:مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه ۷ میلیارد ریالی مدیرعامل یک شرکتبرای نگهداری ماینر خبر داد. مظفری گفت: ۴۳ دستگاه ماینر از محل یک شرکت تولیدی صنعتی کشف و ضبط و پرونده قاچاق در شعبه […]

 دانستنی آنلاین: یک شرکت با کاربری تولید ماشین‌آلات کشاورزی  به جرم نگهداری ماینر 7میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش دانستنی آنلاین:مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه ۷ میلیارد ریالی مدیرعامل یک شرکتبرای نگهداری ماینر خبر داد.

مظفری گفت: ۴۳ دستگاه ماینر از محل یک شرکت تولیدی صنعتی کشف و ضبط و پرونده قاچاق در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان عنوان کرد: شعبه با احراز تخلف، علاوه بر ضبط ۴۳ دستگاه ماینر، ۲۵ دستگاه منبع تغذیه و ممنوعیت یک ساله شرکت از فعالیت، حکم به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد.

مظفری ادامه داد: با توجه به داخلی بودن ماینر، منبع تغذیه و تعطیلی شرکت با کاربری تولید ماشین‌آلات کشاورزی و استفاده از فضای آن توسط شخص حقیقی برای نگهداری، نصب ماینرها، پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز ارجاع شد.

مظفری توضیح داد: شعبه تجدیدنظر با استعلام از اداره صمت، رأی صادره در حق شرکت را نقض و مدیرعامل را علاوه بر ضبط ۲۵ دستگاه ماینر به پرداخت ۷ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=139088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi