4

جای شعر در حوزه مسئولیت اجتماعی خالی است

  • کد خبر : 123519
  • 24 ژوئن 2022 - 7:30
جای شعر در حوزه مسئولیت اجتماعی خالی است

دکتر رادان گفت: مسئولیت اجتماعی محور فعالیت سازمان های مردم نهادی است که در حوزه های مختلف در کشور فعالیت می کنند. به گزارش دانستنی انلاین به نقل از  رسانه مسئولیت اجتماعی ، دکتر رادان، معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور در اولین جشنواره شعر نیکوکاری بیان داشت: امروز که در این برنامه شرکت کردم […]

دکتر رادان گفت: مسئولیت اجتماعی محور فعالیت سازمان های مردم نهادی است که در حوزه های مختلف در کشور فعالیت می کنند.

جای شعر در حوزه مسئولیت اجتماعی خالی است

به گزارش دانستنی انلاین به نقل از  رسانه مسئولیت اجتماعی ، دکتر رادان، معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور در اولین جشنواره شعر نیکوکاری بیان داشت: امروز که در این برنامه شرکت کردم می توانم بگویم که جای ” شعر ” به عنوان هنری که می تواند تغییر ایجاد کند، در حوزه مسئولیت اجتماعی خالی است و وزارت کشور آمادگی دارد به متقاضیان فعالیت در این حوزه مجوز بدهد.

وی افزود: اینکه بتوان در حوزه نیکوکاری و آسیب های اجتماعی شعر تولید نمود با توجه به اثر آن در افکار عمومی بسیار مثبت و مثمر ثمر است.‌ البته این اشعار می تواند در قالب تولید محتوا با سناریو های معین با صدای های خوب و حرفه ای به جامعه عرضه گردد.

معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور در ادامه عنوان کرد: استفاده از موسیقی متن و تصاویری واقعی از آنچه شاعر آن را توصیف می کند می تواند این آثار را دارای جذابیت های سمعی و بصری نماید.

رادان در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید نمود: ما مدیون به سرنوشتی هستیم که الان داریم و به پاس آنچه داریم ضرورت دارد که به سهم خود در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام وظیفه نماییم.

احمد قویدل – فعال مدنی

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=123519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi