در بخش نخست این مطلب، نقش مسئولیت اجتماعی دربنگاه های اقتصادی و محورهای برگزاری این رویداد بررسی شد. در این بخش شرایط شرکت کنندگان در جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران تبیین می شود.
شرایط شرکت کنندگان در جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران :
- پروژه /طرح/ کمپین ارائه شده باید مربوط به سال اخیر باشد.
- پروژه و یا کمپین های حمایت گری اجتماعی با هدف بهبود در موارد زیر صورت گیرد:
خدمات اجتماعی، افزایش کیفیت زندگی افراد جامعه، بهبود کیفیت زندگی کاری، بهبود پایداری فرآیندهای کاری، ارتقاء کارکنان، کاهش انتشار کربن و گازهای گلخانه ای، مشارکت با زنجیره تامین، بهبود روابط یک گروه اجتماعی، بهبود روابط بین الملل و ….
۳-نمایشگاه جانبی روز جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی
-نمایش فیلم، طرح یا پروژه اجرا شده در حوزه مسئولیت اجتماعی بنگاه.
-نمایش فیلم، انیمیشن در زمینه ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتی.
-پروژه یا طرح اجرایی روز نمایشگاه جهت ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتی.
معیار امتیاز دهی و انتخاب آثار
آرای بازدید کنندگان ۸۰%
رای کمیته داوران ۲۰%