4

توقف استقلال مقابل تیم فوتبال هوادار

  • کد خبر : 127190
  • 06 آگوست 2022 - 8:38
توقف استقلال مقابل تیم فوتبال هوادار

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل هوادار به تساوی یک بر یک رضایت داد. به گزارش دانستنی انلاین ، تیم فوتبال استقلال در یک بازی دوستانه مقابل تیم لیگ برتری هوادار قرار گرفت. این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. امیرعلی صادقی در دقیقه ۴۰ برای استقلال گلزنی کرد و در […]

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل هوادار به تساوی یک بر یک رضایت داد.

توقف استقلال مقابل تیم فوتبال هوادار

به گزارش دانستنی انلاین ، تیم فوتبال استقلال در یک بازی دوستانه مقابل تیم لیگ برتری هوادار قرار گرفت. این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

امیرعلی صادقی در دقیقه ۴۰ برای استقلال گلزنی کرد و در دقیقه ۸۵ محمد عباسی گل هوادار را زد.

پیش از شروع بازی تیم‌های استقلال و هوادار، اعضای کادرفنی هوادار به نمایندگی از این باشگاه تابلوفرشی را به رسم یادبود به ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال اهدا کردند.

در دقیقه ۴۵ به سود شاگردان ساکت الهامی پنالتی گرفته شد، اما حسینی ضربه را مهار کرد. وقتی این پنالتی توسط سیدحسین حسینی مهار شد، ساپینتو به تشویق دروازه‌بان تیمش پرداخت.

پس از جدایی وریا غفوری، اکنون سیدحسین حسینی کاپیتان اول استقلال است و به همین خاطر امسال وظیفه سنگین‌تری دارد و سرمربی پرتغالی استقلال حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های این دروازه‌بان باز کرده است.

بازی دوستانه استقلال و هوادار بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه پشت درب‌‍‌های بسته برگزار شد.

در دقیقه ۷۵، بازیکن هوادار از بازی اخراج شد اما با توافق مربیان، یک بازیکن دیگر برای هوادار وارد زمین شد.

با توجه به اینکه دیدار امروز، جدی‌‎ترین بازی تدارکاتی استقلال قبل از شروع لیگ برتر محسوب می‌‎شد مربیان این تیم تصمیم گرفتند تیم خود را مخفی کنند تا اطلاعات این مسابقه به بیرون درز پیدا نکند! پدرو کی‌روش دستیار ساپینتو به همراه یکی از عوامل اجرایی استقلال با حضور بر روی سکوها مواظب این بودند تا نه تماشاگری بازی را تماشا کند نه فیلمی از این جدال دوستانه تهیه شود. البته ماموران نیروی انتظامی نیز نهایت همکاری را با استقلالی‌ها داشتند و افردی که برای استفاده از استخر و باشگاه بیلیارد مجموعه ورزشی دستگردی در این مکان حضور داشتند را به خارج از محدوده چمن متفرق می‌کردند! شاگردان ساپینتو که به‌تازگی از اردوی آماده‌سازی خود در ترکیه بازگشته‌اند، در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا آغاز بیست‌ودومین دوره لیگ برتر، سه دیدار دوستانه در کشور ترکیه برگزار و دو پیروزی و یک شکست را تجربه کردند.

به مناسبت زادروز شاهرخ بیانی عضو فعلی کادرفنی تیم هوادار و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، پیش از مصاف تدارکاتی امروز و با حضور بیژن طاهری سرپرست و ساپینتو سرمربی استقلال، از این پیشکسوت استقلال تقدیر به عمل آمد.

صالح حردانی بازیکن استقلال در این بازی دوستانه مصدوم شد اما مصدومیت او جدی نیست.

استقلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، در نخستین بازی رسمی خود در فصل جدید، ۲۱ مردادماه در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان خواهد بود./ایرنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi