7

توصیه‌های ایمنی نصب وسایل گازسوز و گرمایشی + ویدئو

  • کد خبر : 18606
  • 07 نوامبر 2017 - 10:13
توصیه‌های ایمنی نصب وسایل گازسوز و گرمایشی + ویدئو

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: مشترکان گاز، در هنگام نصب و استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی، توصیه‌های ایمنی نصب وسایل گازسوز و گرمایشی را جدی بگیرند. مجید بوجارزاده اظهار کرد: مشترکان گاز، همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و سرمای هوا در استان‌های غربی و شمالی کشور و همچنین ماه محرم و برگزاری آیین […]

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: مشترکان گاز، در هنگام نصب و استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی، توصیه‌های ایمنی نصب وسایل گازسوز و گرمایشی را جدی بگیرند.

مجید بوجارزاده اظهار کرد: مشترکان گاز، همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و سرمای هوا در استان‌های غربی و شمالی کشور و همچنین ماه محرم و برگزاری آیین های سوگواری امام حسین (ع) توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

وی یادآور شد: متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد وقوع برخی حوادث جبران ناپذیر به دلیل بی توجهی برخی مشترکان گاز طبیعی در هنگام آغاز فصل سرما و نصب تجهیزات گرمایشی بوده‌ایم.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ادامه داد: حوادث ناشی از بی احتیاطی در ایام محرم و صفر افزایش می‌یابد که این مسئله ضرورت توجه عموم مردم و سوگواران عزیز را به توصیه های ایمنی در اماکن مذهبی دوچندان می‌کند.

وی تأکید کرد: لازم است در هنگام نصب بخاری گازی و هرگونه وسایل گرمایشی دیگر، ابتدا ضمن بررسی مسیر دودکش و استفاده از کلاهک H ، از تأمین اکسیژن مورد نیاز در منازل و دیگر مکان‌هایی که از سوخت گاز طبیعی برای گرم کردن استفاده می‌کنند مطمئن شوند تا از ایجاد هرگونه حادثه مانند مسمومیت با گاز CO، خفگی، انفجار و آتش سوزی جلوگیری شود.

بوجار‌زاده گفت: استفاده از لوازم گازسوز بدون دودکش همیشه مشکل آفرین است و سبب بروز خطرهای ناشی از گاز گرفتگی می‌شود.

وی، همچنین به مشترکان گاز طبیعی و برپاکنندگان آیین‌های سوگواری در مساجد، حسینه‌ها و هیئت‌های مذهبی تذکر داد از اتصال دو یا چند وسیله گازسوز به یک شیلنگ گاز خودداری کرده و دقت کنند طول شیلنگ‌های مورد استفاده از گاز طبیعی بیشتر از ۲ متر نباشد.

سخنگوی شرکت ملی گاز عنوان کرد: امیدواریم با رعایت موارد ایمنی، امسال شاهد هیچ اتفاق ناگواری نباشیم.

منبع: شانا

توصیه‌های ایمنی نصب وسایل گازسوز را در ویدئوی زیر ببینید و بادقت گوش کرده، با رعایت آنها از وقوع اتفاقات ناگوار و غبر قابل جبران پیشگیری کنید.

 

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=18606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi