6

تمرین روش‌های آمادگی زایمان برای داشتن زایمان آسان

  • کد خبر : 79344
  • 20 بهمن 1399 - 17:53
تمرین روش‌های آمادگی زایمان برای داشتن زایمان آسان

تجربه روش‌های داشتن زایمان راحت تنها در خواب و خیال ممکن نیست؛ در بیداری هم می‌توانید زایمان راحتی را تجربه کنید. مسیر بارداری به خودی خود مسیری پیچیده و حساسی است؛ لذا اگر در این مسیر ابزاری وجود داشته باشد تا به مادر باردار کمک کند و آگاهی‌های لازم را به او بدهد، نه تنها […]

تمرین روش‌های آمادگی زایمان برای داشتن زایمان آسان

تجربه روش‌های داشتن زایمان راحت تنها در خواب و خیال ممکن نیست؛ در بیداری هم می‌توانید زایمان راحتی را تجربه کنید. مسیر بارداری به خودی خود مسیری پیچیده و حساسی است؛ لذا اگر در این مسیر ابزاری وجود داشته باشد تا به مادر باردار کمک کند و آگاهی‌های لازم را به او بدهد، نه تنها بارداری لذت‌بخش‌تری تجربه می‌شود، بلکه بسیاری از ترس‌های رایج و شایع نیز از بین می‌رود.

یک مادر باردار به یک همراه همیشگی نیاز دارد. همراهی که همیشه در دسترس باشد و بتواند از او کمک بگیرد. بدون هیچ تردیدی زندگی برای تمام خانم‌هایی که باردارند یا به تازگی مادر شده‌اند، تغییرات اساسی کرده است. خانم‌های باردار یا مادران تازه فارغ شده در هر لحظه در حال تجربه دنیای جدیدی هستند؛ آنها در مسیر دستیابی به تجربیات با ارزش خود بی تردید با دشواری‌هایی روبه رو هستند و نیاز به کمک دارند.

روش‌های داشتن زایمان راحت کدامند؟

روش‌های داشتن زایمان راحت تمام آن اقداماتی است که پیش از بارداری، در زمان بارداری و پس از زایمان می‌توانید انجام دهید و به موجب آن بارداری و زایمان بهتر و راحت‌تری را تجربه کنید. این اقدامات از انتخاب یک پزشک بارداری خوب شروع می‌شود و تا انجام تکنیک‌های مختلف ورزشی برای تضمین سلامت بارداری ادامه دارد. تغذیه درست، روحیه خوب، دوری از استرس، ورزش کردن، یوگا کردن، پیاده‌روی کردن، کتاب خواندن و اقدامات بسیار دیگری به شما کمک می‌کند تا زایمان بهتر و راحت‌تری را تجربه کنید.

در این مسیر احتمالا نمی‌دانید که چه طور غذا بخورید و یا چه طور از استرس‌های معمول روزانه دوری کنید و یا چه تکنیک‌های ورزشی انجام دهید، سایت و اپلیکیشن گهواره می‌تواند به شما کمک کند.

اگر در اپلیکیشن گهواره ثبت نام کنید، باید از ابتدای امر مشخص کنید که باردار هستید یا مادر شده‌اید. این کار را با مشخص کردن تاریخ آخرین پریودی یا تاریخ زایمان خود انجام می‌دهید. اطلاع پیدا کردن از روش‌های داشتن زایمان راحت برای مادران بارداری که در این اپ ثبت نام کرده‌اند و اپلیکیشن را راه‌اندازی کرده‌اند، امکانپذیر است.

اپلیکیشن گهواره

استفاده از اپلیکیشن و سایت گهواره برای آگاهی از روش های زایمان راحت

ممکن است با خودتان بگویید که با یک سرچ ساده در گوگل تمام روش‌های داشتن زایمان راحت را پیدا خواهید کرد و نیازی به استفاده از این اپ ندارید؛ اتفاقا با همین سرچ ساده یکی از معتبرترین سایت‌هایی که برای شما نمایش داده می‌شود، https://gahvare.net است. گهواره بخش‌های جداگانه‌ی “پیش از بارداری”، “بارداری”، “زایمان” و “نوزاد” که مطالب مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهد را مطالعه کنید.

باید بدانید که مطالب ارائه شده در سایت و اپ گهواره با هم متفاوتند. بنابراین اگر می‌خواهید از تمام اطلاعات گهواره برای موضوعات حوزه بارداری و زایمان بهره ببرید، باید مشترکا از سایت و اپ استفاده کنید.

 مجموعه گهواره به طور تخصصی و فراتر از اطلاعات تکراری سایت‌های اینترنتی به شما کمک می‌کند تا مادر بهتری باشید و بهتر و موفق‌تر مادری کنید. امتیاز اصلی گهواره، بکر و ناب بودن اطلاعاتی است که در اختیار مادران قرار می‌دهد. اطلاعاتی که همگی با معرفی مرجع اصلی در اختیار مادران قرار می‌گیرد.

تجربه مادران روش‌های داشتن زایمان راحت با گهواره

احتمالا می‌دانید که زایمان یک فرایند فیزیولوژیک پیچیده‌ای است. فرایندی که گرچه شیرین و دلچسب است، اما قطعا سختی‌های خاص خود را دارد. اپلیکیشن گهواره بر اساس سن بارداری شما پیام‌های مشاوره‌گونه مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال اگر در ابتدای راه بارداری هستید، روش‌های موثری را به شما یاد می‌دهد تا در پایان این راه بتوانید زایمان راحت‌تری را تجربه کنید. هرگز فراموش نکنید که زایمان محصول یک لحظه و یک ساعت خاص “فارغ شدن” نیست؛ زایمان، محصول سپری کردن مسیر حداکثر 40 هفته‌ای است که به طور زنجیروار به هم متصل هستند.

اپلیکیشن گهواره

سن واقعی بارداری‌تان را می‌دانید؟!

اگر از خانم‌های باردار بپرسید که در هفته چندم بارداری هستند، اکثرا با شک و تردید جواب می‌دهند. شمارش هفته‌های بارداری با توجه به اینکه شروع و پایان هفته در سن بارداری تاثیر مستقیمی دارد، معمولا کار سختی است. در اپ گهواره نه تنها می‌توانید اطلاعات مختلفی از جمله روش‌های داشتن زایمان راحت را به دست آورید، بلکه به راحتی می‌توانید سن دقیق بارداری خود را هم مشخص کنید.

آگاهی از سن دقیق بارداری یا هفته‌های بارداری برای انجام غربالگری‌های مخصوص این دوران ضروری و لازم است. اینکه غربالگری اول و دوم بارداری را در چه تاریخی از سن بارداری خود انجام دهید یا در کدام هفته از بارداری خود منتظر نسخه پزشک برای انجام آزمایش گلوکز باشید، به شدت در تضمین سلامت بارداری شما تاثیر دارد. فراموش نکنید که برای داشتن یک زایمان راحت، تنها اطلاع داشتن از روش‌های داشتن زایمان راحت کافی نیست؛ شما باید بتوانید برای زایمان خود با توجه به شرایط اختصاصی که دارید، برنامه‌ریزی کنید.

نکته‌ای که در این بین باید حتما به آن اشاره کنیم، شرایط خاص کرونایی است که یک سالی است در آن گرفتاریم. با در نظر گرفتن این شرایط سخت و بسیار بسیار حساس و پیچیده، باید بدانید که روش‌های داشتن زایمان راحت تنها محدوده به فرایند زایمان نیست. بلکه لازم است بدانید برای زایمان کردن در دوران کرونایی در بیمارستان چه طور و چگونه باید رفتار کنید تا نه خودتان و نه دلبند عزیزتان دچار بیماری یا حواشی ناشی از بیماری نشوید.

برای اشتراک تجربیات با ارزش مادرانه خود آماده باشید

وقتی مادر می‌شوید، بخواهید یا نخواهید جهانتان با جهان پیش از مادر شدن متفاوت می‌شود. این تفاوت از عشق و علاقه‌ای می‌آید که 9 ماه در وجود خود آن را پرورش داده‌اید. دنیای مادرانه پر است از نگرانی‌ها و حساسیت‌هایی که ناشی از حس عاشقانه مادری است. اگر به دنبال این هستید که نگرانی‌های خود را با دیگر مادرانی که شرایط مشابه شما را دارند، در میان بگذارید و از تجربیات آنها استفاده کنید، گهواره بهترین بستر، امن‌ترین درگاه و مطمئن‌ترین مسیر برای رفع دل‌نگرانی‌های مادرانه شماست.

برای مثال اگر به کمک پیام‌های مشاوره‌ای گهواره، از روش‌های داشتن زایمان راحت اطلاع پیدا کردید و اکنون به دنبال این هستید که مناسب‌ترین روش را برای خود انتخاب کنید، می‌توانید از دیگر مادران برای گرفتن تصمیم نهایی کمک بگیرید. برای این کار نه نیازی دارید که در مکان خاصی حاضر شوید و نه اینکه کار خارق‌العاده‌ای انجام دهید؛ تنها کافی است سوال بپرسید تا مادران دیگر با شما تبادل نظر کنند و در نهایت کمک کنند که تصمیم درست‌تری بگیرید.

پیشنهاداتی برای داشتن زایمان راحت

پیشنهادات گهواره برای روش‌های داشتن زایمان راحت همگی تخصصی است و توسط متخصصان زنان و زایمان، ماماهای با تجربه و مربیان ورزشیِ متخصص ارائه می‌شود. بد نیست بدانید که گهواره چکیده بهترین کتاب‌های مربوط به زایمان و بارداری را نیز در قالب “برنامه‌های هفتگی مشاوره” بر اساس سن بارداری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. زایمان راحت الزاما یک زایمان طبیعی یا سزارین نیست؛ درد داشتن در هر دو شکل از زایمان کاملا طبیعی و قابل انتظار است؛ لذا درد داشتن هرگز به معنی راحت زایمان نکردن نیست. زایمان راحت زایمانی است که مادر بعد از فارغ شدن توانایی نگهداری و در آغوش کشیدن فرزند خود را داشته باشد. طبیعتا این توانایی در هر دو روش متداول و معمول زایمان در ابتدای امر در کمترین حد ممکن است؛ اما به طور شگفت‌انگیزی و البته به فضل الهی و با مدد خداوند، مادر تازه زایمان کرده به سرعت توانایی مراقبت از فرزند خود را پیدا می‌کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=79344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi