2

تمدید گارانتی خودروهای سایپا به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر

  • کد خبر : 69272
  • 19 مارس 2020 - 8:54
تمدید گارانتی خودروهای سایپا به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر

دانستنی آنلاین: سیدفخرالدین حیدری منش، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا از تمدید گارانتی خودروهای سایپا به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از سایپایدک، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: به منظور کاهش مراجعه مشتریان گروه سایپا به نمایندگی‌ها و با […]

دانستنی آنلاین: سیدفخرالدین حیدری منش، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا از تمدید گارانتی خودروهای سایپا به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر خبر داد.

سایپا

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از سایپایدک، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: به منظور کاهش مراجعه مشتریان گروه سایپا به نمایندگی‌ها و با هدف کاهش تردد در سطح شهرها بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گارانتی خودروهایی که در فروردین ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر تمدید می شود.

سیدفخرالدین حیدری منش با اشاره به شکستن رکورد فروش قطعات یدکی در سال جاری، گفت: فروش قطعات یدکی از مرز ۱۰ هزار میلیارد ریال عبور کرد.

مدیرعامل سایپایدک از مردم خواست برای تامین قطعات یدکی حتما به نمایندگیها یا عاملیتهای مجاز فروش قطعه مراجعه کنند و از نصب قطعات تقلبی بر خودروی خود به شدت پرهیز کنند.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=69272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi