2

تعامل بانک توسعه تعاون با موسسه کهریزک

  • کد خبر : 47632
  • 31 جولای 2019 - 1:17
تعامل بانک توسعه تعاون با موسسه کهریزک

دانستنی آنلاین:بانک توسعه تعاون در راستای انجام تکالیف اجتماعی اقدام به برقراری تعامل دوجانبه با موسسه خیریه کهریزک البرز نموده است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با همراهی تعدادی از همکاران امور روابط عمومی و حوزه مدیریت این […]

دانستنی آنلاین:بانک توسعه تعاون در راستای انجام تکالیف اجتماعی اقدام به برقراری تعامل دوجانبه با موسسه خیریه کهریزک البرز نموده است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با همراهی تعدادی از همکاران امور روابط عمومی و حوزه مدیریت این بانک انجام پذیرفت گفت: بانک توسعه تعاون در راستای عمل به تکالیف اجتماعی و وظایف انسانی روابط حسنه‌ای با آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برقرار نموده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، وی ادامه داد: این آسایشگاه با بهره‌گیری از کادری مجرب و سازمان‌دهی مناسب، گام‌های خوبی در خدمت‌رسانی به توانخواهان بد سرپرست و بی‌سرپرست در گروه‌های متعدد سنی (شامل نوزادان، کودکان، نوجوانان و سالمندان) برداشته و در همین راستا این بانک  نیز بر اساس مسئولیت اجتماعی، در تجهیز آسایشگاه مشارکت نموده است. بر این اساس تعدادی تخت ویژه بیمارستانی تهیه گردیده و جهت تجهیز قسمت‌های تازه افتتاح‌شده به این موسسه اهدا گردیده است.

همچنین شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: در این موسسه خدمات توان‌بخشی، نگهداری و بالینی به گروه‌هایی از توانخواهان ارائه می‌گردد که نظیر آن را کمتر شاهد هستیم و این میزان تقبل مسئولیت و ارائه خدمات در سطح کیفی مناسب قابل‌تقدیر است. وی افزود: از افتخارات بانک توسعه تعاون این است که کلیه عملیات بانکی و پرداخت حقوق پرسنل موسسه خیریه کهریزک البرز از سوی این بانک انجام می‌پذیرد و در ادامه نیز بانک آمادگی افزایش حجم تعامل دوجانبه میان طرفین را داراست.

وی گفت: این موسسه از مشتریان خوشنام و ویژه مدیریت شعب استان البرز به شمار می‌رود که پتانسیل‌های زیادی برای ادامه همکاری وجود دارد که این مهم از طریق برقراری جلسات و انعقاد تفاهم‌نامه امکان‌پذیر می‌باشد.

بخشا خاطرنشان کرد: این مرکز به‌منظور ارتقاء مشارکت اجتماعی توانخواهـان و معلولان جسمی حرکتی و ضایعه نخاعی و باهدف پیشگیری از پیشرفت ناتوانایی‌های ایشان خدمات مراقبتی، بهداشتی، درمانی، توان‌بخشی و حمایتی ارائه می‌نماید که با توجه به این‌ که برخی از این گروه‌ها به لحاظ توانایی مالی خانواده در مضیقه هستند، شایسته است مشارکت کافی از سطوح مختلف جامعه برای رسیدگی بیشتر به این عزیزان اعمال گردد و بانک توسعه تعاون نیز همت خود را برای ایفای مسئولیت خود در این حوزه بنا نهاده است.

شایان‌ذکر است آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بر پایه دانش کسب‌شده در موسسه آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران و تجارب مبتنی بر خدمات توان‌بخشی نوین مانند توان‌بخشی و مراقبت در منزل، آموزش و توان‌بخشی روزانه، مراجعه روزانه،توان‌بخشی و نگهداری شبانه‌روزی از اوایل دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز نموده است. همچنین خدمات آموزش، نگهداری و توان‌بخشی گروه معلولان به صورت روزانه و یا شبانه روزی انجام می پذیرد و انواع خدمات گروه سالمندان نیز در قالب توان‌بخشی و مراقبت در منزل و توان‌بخشی و نگهداری شبانه‌روزی در حال ارائه می‌باشد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=47632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi