2

تسهیلات متروي تهران و حومه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

  • کد خبر : 26845
  • 08 اردیبهشت 1397 - 11:14
تسهیلات متروي تهران و حومه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تسهیلات متروي تهران و حومه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سي و يكمين دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره‌برداری راه آهن شهري تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مصلي تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خميني (ره) در خط يك و ايستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروي تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد.

وي تصريح كرد: شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه برای تسهیل تردد مسافران به مقصد نمایشگاه کتاب از طریق شبکه ریلی درون شهري، از روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ تا شنبه ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ با استفاده حداكثري از نيروي انساني و تجهيزات، تلاش مي كند تا بهترين خدمات رساني انجام پذيرد.

مدیرعامل شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه با اشاره به كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط يك و سه مترو در زمان برگزاري نمايشگاه بين المللي كتاب گفت: در اين ايام فاصله حركت قطارهاي خط يك هر ۴ دقيقه يكبار خواهد بود.
مهندس نوبخت افزود: فاصله حركت قطارهاي خط سه در روزهاي جمعه و تعطيل ۱۲ دقيقه است كه در ايام برگزاری نمايشگاه؛ فاصله حركت قطارها به ۹ دقيقه كاهش مي يابد تا خدمات رساني مطلوب تري را به شهروندان و مسافران محترم ارائه دهيم.
وي در ادامه با بيان اينكه بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی كتاب که از سایر شهرها به تهران سفر مي كنند نيز مي توانند از مترو براي رسيدن به مصلي استفاده كنند گفت: مسافراني كه با قطار به تهران مي آيند، مي توانند با استفاده از ايستگاه راه آهن در خط سه متروي تهران به ايستگاه شهيد بهشتي آمده و به نمايشگاه كتاب برسند.
وي ادامه داد: مسافراني كه از طريق هوایی به تهران سفر مي كنند هم می توانند با استفاده از ايستگاه پايانه ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد و يا ايستگاه پايانه ۴ و ۶ فرودگاه مهرآباد واقع در خط چهار متروي تهران به ايستگاه دروازه دولت عزیمت نموده و از آنجا با تغيير مسير، سوار قطارهاي خط يك متروي تهران شده و به ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتقل شوند.
مدیرعامل شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه در پايان خاطرنشان كرد: در ايام برپايي نمايشگاه بین‌المللی كتاب تهران، به‌جز كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط يك و سه، اين آمادگي نيز وجود داد كه در صورت نياز قطارهاي فوق‌العاده در تمامي خطوط اعزام شوند تا از ازدحام مسافران در ایستگاه ها جلوگيري شود.

منبع: شركت بهره‌برداری راه آهن شهري تهران و حومه

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=26845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi