2

ترفندهای جالب در سفر

  • کد خبر : 7791
  • 10 شهریور 1395 - 10:18
ترفندهای جالب در سفر

معمولاً اتفاقات ناخوشایندی برای ما در سفر پیش می آید که علاوه بر خستگی های سفر، این اتفاقات ما را کلافه می کنند. در این مطلب ترفندهای جالب در سفر را برایتان ذکر کرده ایم که شاید کمی عجیب به نظر برسند ولی در برخی موارد به کمک ما می آیند تا سفر خوش و خوبی داشته باشیم.

#ترفندهای_جالب #سفر #دانستنی #بیشتر_بدانیم

معمولاً اتفاقات ناخوشایندی برای ما در سفر پیش می آید که علاوه بر خستگی های سفر، این اتفاقات ما را کلافه می کنند و باعث ناراحتی وبی حوصله شدن افراد خانواده یا همسفران می شوند. در این مطلب ترفندهای جالب در سفر را برایتان ذکر کرده ایم که شاید کمی عجیب به نظر برسند ولی در برخی موارد به کمک ما می آیند تا سفر خوبی داشته باشیم.

ترفندهای جالب در سفر:

  1. تعمیر زیپ خراب چمدان

    ترفندهای جالبی برای سفر1

این اتفاق برای بسیاری از افراد روی می دهد. زیپ چمدان شما هنگام خروج از خانه سالم است اما در طول مسافرت پاره می شود و نمی توانید آن را ببندید. به جای تعویض چمدان یا ساک خود، از راهکارهای ما استفاده کنید.اگر زیپ چمدان گیر کرد، کمی وازلین یا صابون جامد به دندانه های آن بمالید تا راحت تر حرکت کند.

آیا دندانه های زیپ قفل نمی مانند؟ اصولاً در این مواقع یکی از دندانه ها از جای خود دررفته یا خمیده شده است. همه طول زیپ را برای یافتن دندانه مشکل دار جست‌وجو کنید و با انبردست آن را به حالت اول بازگردانید. اگر دستگیره زیپ به طور کامل از زیپ جدا شد، آن را با زنجیره های جاسوئیچی های ارزان قیمت به طور موقت تعمیر کنید.

2 . یافتن وای‌فای رایگان

ترفندهای جالبی برای سفر2

پرداخت پول برای استفاده از وای‌فای به ویژه در فرودگاه برای بسیاری از مسافرها خوشایند نیست. بنابراین، می توانید از روش های مختلفی برای یافتن اینترنت رایگان استفاده کنید. یکی از آن ها، دانلود و نصب نرم افزاری به نام NetStumbler روی کامپیوتر است که حتی شبکه های مخفی وای فای را که کامپیوتر در حالت عادی پیدا نمی کند، می یابد.

اگر کامپیوتر شما مک است و بلوتوث هم دارد، نرم افزار iStumbler همین کار را انجام می دهد. کاربران گوشی های هوشمند نیز می توانند از نرم افزار رایگان JiWire استفاده کنند که قابلیت تشخیص 150 هزار شبکه رایگان را در سراسر جهان دارد.

3 .کنترل سایت خطوط هوایی خارجی برای یافتن قیمت های مناسب

ترفندهای جالبی برای سفر3

هنگام رزرو پروازهای خارجی، سعی کنید قیمت های داخلی را با قیمت خطوط هوایی خارجی نیز مقایسه کنید. اگر آن سایت ها قیمت مناسب تری ارائه داده بودند، می توانید برای حفظ بودجه خود، از آن ها بلیط تهیه کنید.

4.حفاظت شخصی

برای مقابله با جیب بری ها و زورگیری ها در شهرها یا کشورهای دیگر، یک راهکار جالب وجود دارد. برای این منظور فقط کافیست یک کیف پول ارزان بخرید، مقدار کمی پول داخل آن بگذارید و کارت های اعتباری تقلبی (مثلا چاپ شده روی کاغذ) در محل مخصوص کارت ها بگذارید.

هنگامی که در مخمصه ای گیر افتادید، سریعاً این کیف الکی را جلوی آن ها پرت کنید و پا به فرار بگذارید. به این ترتیب، هم جان و هم مال خود را حفظ کرده اید.

برای حفاظت خود می توانید از اسپری فلفل استفاده کنید. البته این وسیله در برخی کشورها همچون ایران ممنوع است. بنابراین می توانید از اسپری های مو یا بدن استفاده کنید. این ها هم به اندازه خودشان دردناک هستند. هنگام سفرهای تکی به جاهای خطرناک حتماً یک بطری از این اسپری ها را در کیف دستی خود داشته باشید.

منبع: آکا ایران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=7791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi