3

تردد در محورهای برون‌ شهری افزایش یافت

  • کد خبر : 129339
  • 13 مهر 1401 - 16:03
تردد در محورهای برون‌ شهری افزایش یافت

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۳۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش ۱۷.۴ درصدی را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد. به گزارش دانستنی آنلاین ، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع در ذیل ذکر شده، […]

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۳۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش ۱۷.۴ درصدی را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

تردد در محورهای برون‌ شهری افزایش یافت

به گزارش دانستنی آنلاین ، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع در ذیل ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۳۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۷.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۳، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

بیشترین ترددها در محورهای آزاد راه کرج تهران با ۱۴۲ هزار و ۹۵۳ خودرو، آزاد راه تهران کرج با ۱۳۲ هزار و ۵۳۸ خودرو و آزاد راه کرج قزوین با ۹۸ هزار و ۲۸۷ خودرو بوده است./مهر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۴ / ۵. تعداد امتیازات: ۹۴

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=129339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi