3

تجارت ایران و آمریکا نصف شد

  • کد خبر : 49619
  • 18 مرداد 1398 - 10:53
تجارت ایران و آمریکا نصف شد

دانستنی آنلاین:مبادلات تجاری آمریکا و ایران در ۶ ماهه نخست سال جاری میلادی با افت ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به حدود ۴۲.۵ میلیون دلار رسید. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی اداره آمار آمریکا نشان می دهد مبادلات تجاری این کشور با ایران در نیمه […]

دانستنی آنلاین:مبادلات تجاری آمریکا و ایران در ۶ ماهه نخست سال جاری میلادی با افت ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به حدود ۴۲.۵ میلیون دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی اداره آمار آمریکا نشان می دهد مبادلات تجاری این کشور با ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی افت ۵۷ درصدی داشته است.
مبادلات تجاری دو کشور در ۶ ماهه نخست سال میلادی گذشته بالغ بر ۹۹٫۴ میلیون دلار بوده که این رقم در مدت مشابه امسال به ۴۲٫۵ میلیون دلار کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش صادرات آمریکا به ایران در ماه های ژانویه تا ژوئن امسال ۴۱٫۵ میلیون دلار بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۳۳ درصدی داشته است. آمریکا در ماه های ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۸ بالغ بر ۶۲٫۳ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.
واردات آمریکا از ایران در ۶ ماهه نخست امسال نیز با کاهش ۹۷ درصدی به ۱ میلیون دلار رسیده است. در مدت مشابه سال قبل واردات آمریکا از ایران ۳۷ میلیون دلار بوده است.
مبادلات تجاری ایران و آمریکا حجم ناچیزی از کل تجارت دو کشور را تشکیل می دهد. ایران در میان مقاصد صادراتی آمریکا رتبه ۱۵۹ و در میان منابع وارداتی این کشور رتبه ۲۰۵ را به خود اختصاص داده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=49619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi