2

تاکید سورنا ستاری بر لزوم دانش‌بنيان شدن صنعت خودروسازی

  • کد خبر : 67529
  • 01 اسفند 1398 - 8:31
تاکید سورنا ستاری بر لزوم دانش‌بنيان شدن صنعت خودروسازی

دانستنی آنلاین: معاون علمي و فن آوري رئيس جمهور طراحی و تولید پلتفورم و محصولات جدید در صنعت خودرو را نتیجه حركت صنعت خودروسازی به سمت دانش بنيان شدن عنوان کرد.   به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، سورنا ستاری در مراسم عقد تفاهم نامه ايران‌خودرو با شركت‌های دانش‌بنيان گفت: اگر صنعت خودروسازی در اين […]

دانستنی آنلاین: معاون علمي و فن آوري رئيس جمهور طراحی و تولید پلتفورم و محصولات جدید در صنعت خودرو را نتیجه حركت صنعت خودروسازی به سمت دانش بنيان شدن عنوان کرد.

ایران خودرو

 

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، سورنا ستاری در مراسم عقد تفاهم نامه ايران‌خودرو با شركت‌های دانش‌بنيان گفت: اگر صنعت خودروسازی در اين حوزه‌ها به درستی ورود كند موتور محركه بسياری ديگر از بخش‌ها خواهد بود.

وی افزود: امروز مجبوريم به سمت هوشمندسازی و تولید خودروهای نسل جدید حركت كنيم در غیر اینصورت صنعت خودروسازی ما از مسیر توسعه جهانی عقب می ماند.

ستاری خاطر نشان كرد: ‌اگر در كشور دانشگاه‌های مختلف را تاسيس كرده و حدود پنج ميليون دانشجو و بيش از 20 ميليون نفر جوان داريم، بايد طراحی خودروها و ساخت خطوط توليد به‌ دست همين جوانان صورت گيرد و اگر شاکله اصلی و تفکرات این صنعت بدون داخلی سازی و توجه به دانش نخبگان از ديگر كشورها بيايد صرفا به معنای كارخانه‌داری است.

منبع: ايكوپرس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=67529

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi