5

تامین لوازم التحریر برای 3248دانش آموز تحت پوشش خیریه نيكان ماموت

  • کد خبر : 129457
  • 11 اکتبر 2022 - 9:07
تامین لوازم التحریر برای 3248دانش آموز تحت پوشش خیریه نيكان ماموت

دانستنی آنلاین مدير عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی این موسسه جهت توزیع بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان مشتاق به تحصیل تحت پوشش موسسه در شهریور ماه 1401 خبر داد. به گزارش پایگاه خبری دانستني آنلاين ، نازك فردوس، مديرعامل موسسه خیریه نيكان ماموت با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: موسسه […]

دانستنی آنلاین مدير عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی این موسسه جهت توزیع بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان مشتاق به تحصیل تحت پوشش موسسه در شهریور ماه 1401 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستني آنلاين ، نازك فردوس، مديرعامل موسسه خیریه نيكان ماموت با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: موسسه خیریه نیکان طبق رسالتی که بر عهده دارد شاخه‌های فعالیت خود را به هفت شاخه تقسم کرده که یکی از مهمترین شاخه های آن حمایت تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان مشتاق به تحصیل است. کسانی که آینده سازان جامعه هستند اما توان پیمودن راه را به تنهایی ندارند. حمایت از آنها قلبی سرشار از عاطفه انسانی می‌طلبد و وظیفه‌ای خطیر بر دوش همه ماست.

وي خاطرنشان كرد: امسال که دانش آموزان پس از گذراندن 2 سال پاندمی کرونا و شرایط درس خواندن در منزل به مدارس باز می‌گردند، نیاز به کیف نو و لوازم التحریر بیشتری دارند. ما در خیریه نیکان ماموت با برپایی کمپینی تحت عنوان #مهر_مهربانی_می_خواهد  اقدام به جمع آوری کم‌های مردمی جهت تهیه کیف نو و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان مشتاق به تحصیل نمود.

جمع آوری 600میلیون تومان کمک مردمی جهت تامین لوازم التحریردرخیریه نیکان

مدير عامل خيريه نيكان ماموت افزود: خوشبختانه همدلی و سخاوت مردم عزیزمان به قدری بود که توانستیم بیشتر از حد تصور و بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودیم، لوازم التحریر خریداری کرده و به تعداد بیشتری از دانش آموزان در اقصی نقاط ایران عزیزمان کمک کنیم. این کمپین که در ابتدا برای 2 هزار 248 دانش‌آموز پیش بینی شده بود. با جمع آوری مبلغی حدود 600 میلیون تومان توانست برای تعداد 3248 دانش آموز کیف نو و لوازم التحریر مورد نیاز را فراهم نماید.

گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است، آشنا شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهیه و پخش بسته های لوازم التحریر و کیف نو به 3248 دانش آموز مشتاق به تحصیل تحت پوشش با شماره 22176001-021 تماس، يا شبکه های اجتماعي به آدرس @nikancharity مراجعه نماييد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=129457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi