1

تأثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی

  • کد خبر : 4077
  • 27 اردیبهشت 1395 - 11:54
تأثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی

وب سازان با تبلیغات گسترده سایت شما در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک , تویتر , بینگ و شبکه های معتبر، سایت و تجارت شما را مطرح کرده و سبب افزایش چشمگیر آمار بازدید از سایت شما شده و در نتیجه به تجارت شما در زمینه درآمد زایی رونق می بخشند.

آیا می دانید بسیاری از مشتریان و البته مشتریان بالقوه شما در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و توییتر حضور دارند؟

  وب سازان با تبلیغات گسترده سایت شما در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک , تویتر , بینگ و شبکه های معتبر، سایت و تجارت شما را مطرح کرده و سبب افزایش چشمگیر آمار بازدید از سایت شما شده و در نتیجه به تجارت شما در زمینه درآمد زایی رونق می بخشند. در زیر به اهمیت این موضوع و نحوه عملکرد استاندارد تبلیغات در این راستا را به صورت مختصر توضیح داده ایم :

دلایل بسیار متعددی برای این که یک کسب و کار نیازمند اینگونه شبکه های اجتماعی دارد، می باشد. آمارها نشان داده است که بالای سه میلیون کاربر هر روزه وقت هرچند کمی را در فیس بوک می گذرانند. حال اگر تجارت شما دارای یک صفجه در شبکه های اجتماعی باشد به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را به شیوه درست برای آن ها معرفی کنید. موارد دیگری را در ادامه برای اهمیت این موضوع بیان می کنیم:

 55 دقیقه : طبق محاسبات فیس بوک، این زمانی است که هر کاربری در فیس بوک وقت خود را خرج می کند. زمان و فرصت زیادی است که در این شکاف از طریق بازاریابی در فیس بوک توجه آن ها را جلب کنید.

  صفحات فیس بوک: این صفحات به شما اجازه خواهد داد که همانند وب سایت به راحتی بتوانید محصولات و خدمات خود را تقسیم بندی کرده و با استفاده از جذب طرفدار آن ها را درگیر محصولات و خدمات کنید.

  افزایش سئو: چه کسی مزایای یک بازاریابی آنلاین برای کمک به بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجو را دوست ندارد؟ ایجاد یک صفحه فیس بوک روی بهینه سازی وب سایت تأثیر بسزایی دارد. اگر در صفحه فیس بوک خود از محتواهای قوی و بر اساس استانداردهای سئو استفاده کنید، رنک خیلی خوبی در نتایج بالای موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد.

 جستجوی زمان واقعی: اگر شما محتوای ایجاد شده را در دسترس مخاطبان خود بگذارید، صفحه فیس بوک با جستجوی مرتبط کلمات کلیدی در صفحات برتر نتایج جستجو خواهد آمد. به یاد داشته باشید یکی از مهم ترین پارامترها در سئو 2013 زمان ماندن مخاطبان در صفحات وب سایت می باشد. شبکه های اجتماعی این امکان را مهیا می سازند که کاربران را در وب سایت حفظ کنید.

 اهمیت لایک در شبکه های اجتماعی: میانگین دوستان هر کاربر در فیس بوک حدود 130 نفر می باشد. این مطلب این مفهوم را می رساند که اگر پست توسط یک نفر لایک بگیرد آنگاه 130 نفر دیگر می توانند آن پست را ببینند. در واقع می توان گفت این شکل از بازاریابی، تبلیغات از طریق دهان به دهان به صورت مجازی است.

شبکه های اجتماعی امروزه در زندگی همه ما وجود دارد. ما هر عکس، فکر، ایده و یا هر لحظه از زندگی خود را با دوستانمان به اشتراک می گذاریم و لایک و کامنت دریافت می کنیم.

حال این رسانه های اجتماعی می توانند برای یک کسب و کار در محیط بازاریابی اینترنتی، بسیار سود آور باشند. در زیر به توضیح پیرامون استراتژی هایی می پردازیم که می تواند باعث پیشرفت کسب و کار شما شود.

طرفداران خود را با سؤال های جالبی که آن ها را به تفکر تحریک می کند، درگیر کنید.

البته باید توجه داشته باشید که سؤال هایی که در نظر دارید، خیلی عمیق نباشد، به طوری که طرفداران احساس کنند که جواب دادن به سؤال شما بسیار سخت است. این یک تکنیک ساده در بازاریابی اینترنتی است، فقط کافیست سؤال خود را بپرسید و منتظر پاسخ باشید. با استفاده از این تکنیک می توانید کاربران را به فعالیت، کامنت گذاشتن و لایک کردن تحریک کنید.

محتوایی را پست کنید که حاوی اطلاعات مفید باشد

شما می توانید این کار را از طریق مقاله های جالب و یا ویدئو های جذاب انجام دهید. اگر شما محتوای تازه و مرتبط را در صفحه خود قرار دهید، مطمئناً کاربران برای دیدن مطالب و پست های جالب تر به صفحه شما باز می گردند.

آدرس سایت خود را در تصویر کاور صفحه خود قرار دهید.

با معرفی وب سایت خود، به کاربران این پیغام را می رسانید که دقیقاً فعالیت های شما در چه زمینه ای است و این به انتقال بیشتر و بهتر اطلاعات به کاربران کمک می کند تا بتوانند کسب و کار شما را بهتر بشناسند.

پست کردن محتوای مناسب در زمان مناسب

زمان پست گذاری یکی از عامل های بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی است. باید بدانید که چه ساعاتی از روز و چه روزهایی در هفته، کاربران دوست دارند با چه نوع محتوایی مواجه شوند و از چه مطالبی استفاده کنند.

بله، همین نکات ریز در بازاریابی اینترنتی است که می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد و شما را به سمت موفقیت سوق دهد.

به عنوان مثال پس از ساعت ناهار، اکثر افراد به دنبال پست های سرگرم کننده و خنده دار هستند تا ساعاتی را به استراحت بپردازند و از مشغله های کاری به دور باشند. به عنوان مثال اگر در این ساعات، مقاله ای بگذارید حتی اگر بسیار مفید باشد مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. زیرا در آن بازه زمانی کاربران نیازمند استراحت و سرگرمی هستند و جذب مقاله های علمی شما نمی شوند.

و در آخر، باید بگوییم که خنده هرگز شکست نخواهد خورد

محتوای طنز آمیز و سرگرم کننده می تواند طیف گسترده ای از کاربران را به خود جذب کند. یکی از دلایل اصلی که کاربران به فیس بوک می آیند، سرگرم شدن آن ها با محتوای جالب و جذاب است. آن ها به صفحات سر می زنند تا سرگرم شوند و زمانی را فارغ از کار به استراحت بپردازند. پس سعی کنید در محتوای خود از مطالب طنز آمیز و سرگرم کننده هم استفاده کنید.

در نهایت باید بگوییم که اگر در استراتژی های کاری خود، جایی هم برای بازاریابی اینترنتی از طریق صفحات رسانه های اجتماعی، مثل فیس بوک وجود دارد، پس می توان امیدوار بود که موفقیت از آن شما است. فقط کافیست که از این نکات مهم در بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

 در کلام آخر استفاده از شبکه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی رایگان برای رسیدن به مخاطبان و تحت تأثیر قراردادنشان، بهبود رنکینگ وب سایت در گوگل و افزایش بازدید سایت می باشد.

منبع:

https://www.websazzan.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=4077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi