3

بیشترین تصادف موتورسواران چه ساعتی است؟

  • کد خبر : 121583
  • 19 خرداد 1401 - 13:10
بیشترین تصادف موتورسواران چه ساعتی است؟

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت بیشترین تصادف موتورسواران را در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ اعلام کرد. به گزارش دانستنی آنلاین، سرهنگ علی همه‌خانی به آمار تصادفات موتوسواران در شهر تهران اشاره و اظهار داشت: بیشترین زمان وقوع تصادف موتورسیکلت سواران در بازه زمانی ۱۹ الی ۲۳ است؛ دقیقاً در زمان تاریکی […]

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت بیشترین تصادف موتورسواران را در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ اعلام کرد.

به گزارش دانستنی آنلاین، سرهنگ علی همه‌خانی به آمار تصادفات موتوسواران در شهر تهران اشاره و اظهار داشت: بیشترین زمان وقوع تصادف موتورسیکلت سواران در بازه زمانی ۱۹ الی ۲۳ است؛ دقیقاً در زمان تاریکی هوا که دید راننده کمتر است.

سرهنگ همه‌خانی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می دهد که حدود ۳۰% تصادفات در این ساعات بوده که راننده دچار خستگی ناشی از فعالیت روزانه است.

وی ادامه داد: %۳۵ تصادفات موتورسواران در معابر اصلی شهر تهران به ترتیب خیابان ولیعصر(عج)،خیابان شهید رجایی،خیابان فدائیان اسلام بوقوع پیوسته است.

سرهنگ همه خانی خاطرنشان کرد: به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و تخلفات عدیده موتورسواران در ۶۵% تصادفات رانندگان موتورسیکلت، خودشان به عنوان مقصر حادثه به مراجع قضایی و شرکت های بیمه معرفی شده اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به راکبین موتورسیکلت توصیه کرد: در هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کرده و علاوه بر روشن کردن چراغ موتور در ساعات شب و تاریکی هوا چراغهای موتورسیکلت خود را به جهت بهتر دیده شدن در ساعات روز نیز روشن نگه دارند و همچنین خود را همانند سایر رانندگان وسایل نقلیه مقید به رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی بدانند.

منبع: فارس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=121583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi