6

به جای گل و پلاکارد برای درگذشت پدر وزیر آموزش پرورش مدرسه بسازید

  • کد خبر : 123134
  • 21 ژوئن 2022 - 15:55
به جای گل و پلاکارد برای درگذشت پدر وزیر آموزش پرورش مدرسه بسازید

وزیر آموزش و پرورش، ضمن قدردانی از ابراز همدردی و تسلیت درگذشت پدرش، از اقشار مختلف مردم خواست از ارسال هرگونه تاج گل و پلاکارد ترحیم خودداری و هزینه‌های آن را صرف مشارکت در امر «مدرسه‌سازی» کنند. به گزارش دانستنی آنلاین، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که به تازگی در سوگ پدرش نشسته است، از […]

وزیر آموزش و پرورش، ضمن قدردانی از ابراز همدردی و تسلیت درگذشت پدرش، از اقشار مختلف مردم خواست از ارسال هرگونه تاج گل و پلاکارد ترحیم خودداری و هزینه‌های آن را صرف مشارکت در امر «مدرسه‌سازی» کنند.

به گزارش دانستنی آنلاین، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که به تازگی در سوگ پدرش نشسته است، از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم، خیرین مدرسه‌ساز و مسؤولان لشگری و کشوری که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد «اسدالله نوری» موجب تسلای خاطر خانواده معزا را فراهم کردند، قدردانی کرد.

گل-پلاکارد-مدرسه

وزیر آموزش و پرورش از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، خیران مدرسه ساز و عموم مردم و آشنایان درخواست کرد از ارسال تاج‌ گل و پلاکارد تسلیت پرهیز نموده، به حضور و پیام تسلابخش خود بسنده کنند و در صورت تمایل نیز مبلغ مورد نظر را صرف امر خیر مدرسه‌سازی کنند.

نوری در این خصوص گفت: پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در راستای ادای احترام به ساحت امام هشتم (ع) و نهادینه کردن فرهنگ‌ مدرسه‌سازی و توسعه مشارکت‌های مردمی راه‌اندازی شده و در حال اجراست؛ شرکت در این پویش فرصت مناسبی برای مشارکت همه اقشار و نیک اندیشان در امر مدرسه‌سازی است.

/فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=123134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi